{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.497 visninger | Oprettet:

Vil den kunne trække vandski {{forumTopicSubject}}

Hej står og skal til at have anden båd. Kunne godt tænke min en båd som både kan bruges til at hygge fiske fra, men den må også gerne kunne trække vandski og tube. Har læst mig frem til at der anbefales en ca fart på 21-22 knob til vandski.

Har kigget på en skibsplast 15 ht med en 2-takt johnson 55 hk bag på. Kender ikke så meget til båden så ville hører om nogle ha en kvalificeret bud på hvor stærkt den ca vil kunne sejle

vh jimmi


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vil den kunne trække vandski
  • #1   15. mar 2013 skibsplast , har generelt en god skrogform, og med sine 55 hk fordelt på små 15 fod , vil den sagtens kunne trække vandski, uden problemer, dog vil jeg ikke anbefale at sidde mere end 4 i båden , da det handler om aceleration og trækkraft når vi snakker vandski. med de 55 hk, vil du cirka kunne forvente en topfart mellem de 30-32 knob. mvh Markus

  • #3   15. mar 2013 Lyder godt. ja synes også kun jeg har hørt godt om dem, men har faktisk aldrig selv prøvet at sejle i en.

    Tror sgu det bliver sådan en så, virker til at være en godt allround båd

    tak for svar


  • #4   15. mar 2013 Den kan nemt trække vandski og tube.

  • #5   17. mar 2013 Hej sømand
    Du kan ringe til mig, hvis der er noget du gerne vil vide om båden.
    42228518
    Ellers kig i min profil smiley


  • #6   17. mar 2013 hej jan.
    takker. hvis jeg har spørgsmål til båden gir jeg da lige et kald. Har fået et godt tilbud ( Synes jeg selv smiley Det er en langt ude i familiens skibsplast ht jeg kan købe. Den står som et suttet bolche i helt original stand.
    De har haft den fra ny af og har vel ca sejlet en 5-6 gange om året og ellers har den stået i garage.
    Motoren er en johnson 55 hk som har fået service hvert år og spinder som en bengalsk tiger smiley
    Og så en trailer selvfølgelig

    Og det vil han sælge min for 18000 kr så den pris er jeg godt tilfreds med

    Jan w fisker du i kalundborg og omegn ?


  • #7   17. mar 2013 God pris og rigtig god båd smiley
    Ja lidt en gang i mellem


Kommentér på:
Vil den kunne trække vandski

Annonce