{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

førstegangskøber {{forumTopicSubject}}

Hej
vi har kigget på en Saga 27 men da det er vores første båd
så det er ikke lige erfaring vi har mest af
den skal bruge til at sejle på ferie max 14 dage(vi er 4)
vi har max 200000 kr at købe for
men en Saga 27 er det noget der dur eller hvad vil i anbefale


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  førstegangskøber
  • #1   6. jul 2019 Det er en ganske fornuftig båd, men med 200000kr og 4 mand ville jeg nok kigge efter en lidt støre båd. Og gå langt udenom alt med Z-drev. (snakker af bitter erfaring)

  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #2   6. jul 2019 Saga er en fornuftig båd hvis det er 2 voksne og 2 børn og så gå efter noget diesel med ferskvandskøling

  • #3   7. jul 2019 Det er rigtig fin båd, den gennemgående bygge kvalitet er enda rigtig god, og modsat de fleste snekker af den årgang, er indsektion, cockpit m.m. bygget op i glasfiber, hvilket gør at standen på selv ældre både somregel er fornuftig, og vedligeholdelsen er mere overkommelig. Finder du en med nyere motor, kan i have båd i mange år, med et fornuftigt driftbudget. Skulle jeg anbefale en begynder båd til mellem 100 og 200 tusind, ville jeg sige Saga 27, der er selvfølgelig minusser, især agterkahytten kan være irriterende når man skal rundt omkring den.

  • #4   13. jul 2019 Prøv også at se efter en Nidelv 26. Det er en norsk snekke, men med mere plads indenbords i forhold til Saga. Når I sidder i forkahytten, er der bedre udsyn, da vinduerne er monteret i øjenhøjde. Nidelv er lidt dyrere end Saga, men I kan sagtens finde en under 200.000

Kommentér på:
førstegangskøber

Annonce