{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til vudering af båd? {{forumTopicSubject}}

Hej Baadgalleri

Jeg har prøvet før men det må have været et dumt tidspunkt for jeg fik ingen svar så jeg prøver lige igen smiley

Jeg har gået lidt med tanker om at sætte om så en god start ville være at få solgt den gamle

Er der nogen der har en idé om hvad jeg ville kunne få for den?

Evt. nogen der er interesseret i den så er i da os velkommen til at byde i en besked.

Men ellers bare prisforslag eller jeres tanker, evt. fif til at få den mere opsigtsvækkende ang. salg?

Se båden her:
http://www.baadgalleri.dk/fotoalbum/diverse_baad/3433-renovering__vudering_af_baad

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp til vudering af båd?
  • #1   23. jun 2013 Tja dens værdi er nok faldet fra du købte den pga. krisen i branchen er endnu dybere nu end for 3 år siden, så vil ikke forholde mig til hvad den engang var værd.

Er motor og det arbejde du har udført i orden vil mit bud være at du kan få 50.000 +/- 15.000, men det kan være svært bare at finde en køber i dagens marked, tror det er gået op for rigtig mange at det er dyrt at være bådejer med udgifter til Havneplads, forsikring, motorservice, bundbehandlig og alm. vedligeholdelse, især når man regner udnyttelsesgraden med.

• #2   23. jun 2013 Finanskrise, bådens alder, bådens størrelse samt båden er lavet af stål, tæller alt sammen i den forkerte retning økonomisk.
    Når jeg ser på markedet hvad glasfiberbåde i denne størrelse og alder koster, vil jeg tro en realistisk salgspris vil være 28-32.

• #3   4. aug 2013 Jeg vil sige den burde kunne sælges for omkring 60000kr for det er en fin båd du har der og hvis du ser hvad der er tilsalg synes jeg det vil virke realistisk, for du får ikke meget båd med go økonomisk motor, der er flot og velholdt for under 60000kr, stål eller ej.

Kommentér på:
Lidt hjælp til vudering af båd?

Annonce