{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.764 visninger | Oprettet:

Anbefaling af mekaniker {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har et problem. Min ene motor køler ikke optimalt, faktisk gik det så galt i denne weekend at malingen på den ene udstødning begyndte at skalle af pga. af varmen. Så jeg regner med, at der muligvis sidder noget skidt, som forhindrer vandet i at få optimalt gennemløb der.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kan anbefale en mekaniker, som kunne se på det for mig. Da jeg er total ny i denne verden vil jeg helst bruge en på anbefaling, så jeg ikke bliver tørret helt af (*_*)




Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af mekaniker
  • søren a
    søren a Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 6
    #1   29. aug 2006 Hej Simon
    Det kan lyde som om du skal have nye manifolder på, jeg tror de er fyldt med rust.
    Prøv at ring til Peter fra marineservice han sælger reservedele til lave priser. du kan finde ham på www.marineservice.org


  • søren a
    søren a Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 6
    #2   29. aug 2006 Jeg kan se at simons båd er fra 1991 så mon ikke det er en mercruiser eller en OMC motor.Jeg er ret sikker på at det er et manifold problem. Det nok også godt at skifte den hvis de er fra 91.

    Hilsen Søren A


  • #3   29. aug 2006 Hvis du bor i Københavnsområdet eller bare på sjælland, så kan jeg varmt anbefale dk's nok bedste merc.. værksted:
    Triton Marine +45 36 75 46 18 www.triton.dk
    Der er du sikker på at det bliver gjort rigtigt første gang!


  • #4   29. aug 2006 Tak for alle de svar. Det er altså kanon dette forum.

    Men jeg glemte at oplyse at båden er ferskvands krøllet. Så mon det er noget med min manifold?

    /Simon

    Ps. Rolf T kan du evt. ringe til mig på 40924510 eller send mig en mail med dit nr. så ringer jeg?


  • #5   29. aug 2006 Manifold og hornene skal 100% skiftes det er det der lige er sket med min med det resultat at der kom vand i cylinderne og sprang begge toppakninger

  • søren a
    søren a Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 6
    #6   29. aug 2006 Hør hvad Simon siger
    Det er manifolden der bliver varm og ikke motoren , så jeg vil tro at han kun har ferskvand køling på motoren og ikke på manifolderne. Det betyder at det næsten kun kan være en defekt manifold.
    Simon er det kun det ene side manifolder der blev varm?
    Husk at du ikke behøver at købe dem hos Triton jeg vil tro de kan købes for til det halve hos marineservice som ligger i Stenløse.

    Hilsen Søren A


  • #7   29. aug 2006 Yes der er ferskvands køling på båden og det er KUN den ene udstødning på den ene motor der bliver total HOT! Og vandet koger altså ikke over på den motor

    /Simon


  • søren a
    søren a Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   29. aug 2006 OK Simon
    Det kan kun være en defket manifold eller knæ/ riser.
    Ring rund og tilbud på ud skiftning af dem.
    Prøv evt Peter hos marineservie.org der er det til at betale.
    Hilsen Søren A


  • søren a
    søren a Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 6
    #9   29. aug 2006 www.marineservice.org
    tlf 50547389



  • #10   29. aug 2006 Hej Simon.

    (link fjernet)

    Ligger i Hvidovre og nok de bedste når vi snakker Mercruiser. *S*


  • #11   30. aug 2006 Kan tændingen justeres på motoren?
    For den kan jo også stå forkert.
    Kører motoren dårligt, eller bliver den bare varm?

    Mvh. Mikkel


  • #12   30. aug 2006 Hej Mikkel. motoren køre kanon
    /Simon

    Ps. Til alle: ved godt hvem Triton er, og de er 100% dygtige, men ved også hvad det koster hos dem (*_*)


  • søren a
    søren a Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 6
    #13   30. aug 2006 Hej Simon
    Ja Triton ved meget om Mercruiser de ved også hvad det skal koste, alt for dyrt.
    prøv at se (link fjernet)
    Jeg vil tro du kan spare en del penge der.
    Hilsen
    Søren A


  • #14   31. aug 2006 Jeg er godt klar over prisen, men jeg ved at de laver det rigtigt første gang, så det kan gå hen og være billigt i forhold til en der bruger dobbelt tid på skidtet.. Kan kun anbefale Triton..

Kommentér på:
Anbefaling af mekaniker

Annonce