1.564 visninger
|
Oprettet:
Anbefaling af mekaniker til påhængsmotor {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har en Johnson 40 hk 2-takt motor fra midt 90'er som trænger til en kærlig hånd. Der skal skiftes et par dele og generelt skal den kigges igennem. Er der nogen som kender en god mekaniker til den slags? Det er en trailerbåd og jeg er ikke kræsen med hvor langt jeg skal køre med den hvis håndværket er i orden men selvfølgelig meget gerne på Sjælland.
Mvh Christian
jun 2008
Følgere: 26 Både: 3 Emner: 18 Svar: 354
mekanikles :
omc marine service
maj 2006
Følger: 61 Følgere: 101 Både: 5 Emner: 14 Svar: 1.470
ikke om han vil rode med de gamle motorer mere men du kan da spørge ham
Klaus / omc marine service er også dygtig og noget billigere men han skal jo heller ikke leve af det og han laver vist nok alt og er skide god til de ældre motorer
maj 2016
Følger: 1 Følgere: 47 Både: 1 Emner: 26 Svar: 35
maj 2006
Du kan da også se om du kan bruge en masse tid på at finde en der VED noget om påhængsmotorer men der er desværre mange useriøse mekanikkere der SIGER at de kan og så står du med problermerne bagefter for der er ikke mange der overhoveder gider at rode med de gamle motorer og det er da også måske derfor at Claus har så meget at lave
maj 2006
JA 475 kroner i timen ! er det billigt ??? der er en autodidakt mekanikker som driver en bådudlejning ???
Jeg er lige glad for jeg gav bare et godt råd men der er sikkert mange der vil komme med anbefalinger til flere bag gårds mekanikkere jeg kan bare sige at det ikke er hvem som helst der får lov til at rode med mine motorer men ham her stoler jeg på
mar 2021
Følger: 15 Følgere: 3 Både: 1 Svar: 1
https://evinrude-strandby.dk/
Mvh steen
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.880
Anbefaling af mekaniker til påhængsmotor