{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Anbefaling af mekaniker til påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har en Johnson 40 hk 2-takt motor fra midt 90'er som trænger til en kærlig hånd. Der skal skiftes et par dele og generelt skal den kigges igennem. Er der nogen som kender en god mekaniker til den slags? Det er en trailerbåd og jeg er ikke kræsen med hvor langt jeg skal køre med den hvis håndværket er i orden men selvfølgelig meget gerne på Sjælland.

Mvh Christian


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af mekaniker til påhængsmotor
  • Frank H
    Frank H Online Tilmeldt:
    jun 2008

    Følgere: 24 Både: 3 Emner: 18 Svar: 353
    #1   25. mar 2021 Skriv til ham herinde.

    mekanikles :
    omc marine service


  • #3   27. mar 2021 Der er finn / evinrude.dk han har repareret evinrude / Johnsom i hele hans liv men jeg ved
    ikke om han vil rode med de gamle motorer mere men du kan da spørge ham

    Klaus / omc marine service er også dygtig og noget billigere men han skal jo heller ikke leve af det og han laver vist nok alt og er skide god til de ældre motorer


  • #4   31. mar 2021 OMC marine virker lidt usikker på om han kan finde ud af at lave det. Men måske han bare ikke er interesseret i at få nye kunder. Han melder om 2 mrd. ventetid. Er der flere der har erfaring med om han kan finde ud af håndværket eller ej?

  • #5   2. apr 2021 Jeg skal ned til ham om 3 uger og have lavet nogle ting på min motor og jeg mener da absolut at han er kompetent men bare billigere end hvis du bruger en auturiseret mekanikker jeg brugt Leif hansen i kalundborg før men han døde desværre af kræft sidste år men han snakkede meget positivt om Claus.
    Du kan da også se om du kan bruge en masse tid på at finde en der VED noget om påhængsmotorer men der er desværre mange useriøse mekanikkere der SIGER at de kan og så står du med problermerne bagefter for der er ikke mange der overhoveder gider at rode med de gamle motorer og det er da også måske derfor at Claus har så meget at lave


  • #7   2. apr 2021 att Erik S
    JA 475 kroner i timen ! er det billigt ??? der er en autodidakt mekanikker som driver en bådudlejning ???
    Jeg er lige glad for jeg gav bare et godt råd men der er sikkert mange der vil komme med anbefalinger til flere bag gårds mekanikkere jeg kan bare sige at det ikke er hvem som helst der får lov til at rode med mine motorer men ham her stoler jeg på


  • #8   2. apr 2021 Jeg har god erfaring med Henrik i standby på Lolland, tæt på Nykøbing F.
    https://evinrude-strandby.dk/
    Mvh steen


  • #9   4. apr 2021 er det forbudt at ha travlt.. åbenbart.. christian jeg driver et hobby værksted jeg har osse et alm job ved siden af.

Kommentér på:
Anbefaling af mekaniker til påhængsmotor

Annonce