{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Anbefaling af mekaniker {{forumTopicSubject}}

Som skrevet i et tidligere indlæg, har jeg problemer med min Yamaha VMAX 150 HPDI, og jeg bliver nok nødt til at krybe til en mekaniker, men hvem????
Jeg bor på fyn 20 km fra middelfart og trekantområdet, men har ikke en eneste ide, om hvem der er bedst til at fejlfinde på sådan en motor, og som man samtidig kan stole på(har haft dårlige erfaringer med rep. af bil, så jeg er måske nok lidt paranoid. Hvem vil i anbefale, eller måske fraråde ???


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af mekaniker
  • #1   12. maj 2008 Jeg tør godt anbefale bøges i lunderskov ved kolding.

    Seriøst firma hammer dygtig mekker med mange år`s erfaring & proff værksted.

    Prøv og ring og få en snak med marius fra værkstedet.

    Jeg har købt en del motore og en enkelt der ovre efter hånden og fået en del hjælp hvis der var noget spec der drillede.

    Må indrømme at jeg ikke er blevet skuffet nogen sinde ved handler med bøges, der er ikke så meget vrøvl og udeoms snak som man oplever mange andre stedder.

    Mvh søren.


  • #2   12. maj 2008 Enkelt båd skulle der stå.

  • #3   12. maj 2008 jeg tror øsby ved haderslev er Yamaha forhandler så det må være der, bøges dur ikke efter min megning..

  • #4   12. maj 2008 Jeg ville helt klart vælge Kolding Marine Service i Bjert. De er eksperter i udenbords motorer... og er alt rare og venlige. Lille privat firma, mand, kone og søn... men de kan deres kram !

Kommentér på:
Anbefaling af mekaniker

Annonce