{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.574 visninger | Oprettet:

Hjælp til sejlbåd ?? granada 27 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har fået søsat min granada 27.

prøver at forklare det så godt jeg kan smiley

Inde i kahytten i bunden er der en træ plade man kan tage op, uden om er der 8 huller ø20 ca. de er ikke særlig dybe, men der bliver ved med at komme vand i i de huller det som om når man går på det kommer der mere som om der er fugt inde bag ved tror jeg smiley er der nogen af jer andre der har den slag problemmer. har tænkt mig bare at fuge det til med silikone så vil jeg mene jeg ikke har dette problem mere. da det er træls at blive ved med at få vand ind i båden .

vil gerne høre jers mening smiley ?


Kommentarer på:  Hjælp til sejlbåd ?? granada 27
  • #1   15. mar 2014 Hvis det er kølsvinet du kikker i, så er det laveste hule punkt i båden, dvs. At vand der, kan komme fra flere steder, er det saltvand kan det være fra en skroggennemføring. Det kan også være fra kølboltene/samlingen, har båden været på grund, eller har båden været stillet forkert i stativet, kan kølen løsne sig. Det kan også komme fra hullet til sejldrevet. Nogle både skiller også i samlingen mellem skrog og dæk.

    Er det regnvand, kommer det typisk ned et sted ved masten.


  • #2   15. mar 2014 Under alle omstændigheder, så SKAL du have fundet ud af hvor vandet kommer fra, før du kan beslutte hvordan du får løst fejlen.
    Find først og fremmest ud af om det er saltvand - hvis det er så kan det være ret alvorligt.


Kommentér på:
Hjælp til sejlbåd ?? granada 27

Annonce