{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hydraulisk styring.
  • #1   12. sep 2019 Jeg har den samme på min, og vi er tilfredse med det, det virker som det skal og har altid gjort det, selv da vi monteret auto pilot var der ingen problemer.... kan kun sige ok for det.
    Det eneste vi godt kunne tænke os er en anden cyl. ved motor ( ikke fordi den anden ikke virker ) vi kunne godt tænke os en fast cyl. hvor slanger ikke følger med når motor drejes, men KUN fordi det vil fjerne de slange lobs der ellers er i motorbrønden...
    Så det er i vores hoveder den er gal smiley smiley vi syntes det vil se godt ud med et "rent" udtryk i brønden smiley smiley smiley smiley .... jep ! ! ! ! er tosset smiley smiley smiley smiley


  • #2   12. sep 2019 Kim S: Det hedder OCD smiley Jeg lider iøvrigt af samme.

    On-topic: Jeg har hydraulist styring på min, og her mens jeg sidder og skriver, kan jeg ikke huske om det er et Sea Star eller et Bay Star system.
    Min pointe er, at jeg ALDRIG skal have en båd igen med +75 hk., der ikke har hydraulisk styring. Det er så lækkert! smiley


  • #3   12. sep 2019 kabelstyring med planetgear og lås så motor ikke kan dreje rattet kun omvendt, fungerer nu også fint, men der skal selvfølgelig tages lidt mere ved rattet når man skal dreje

  • #4   12. sep 2019 Ja okay, har set at Mavimare har lavet nogle hvor der er fast cylinder.
    Så mit valg ligger imellem Mavimare og baystar. Kan bare ikke blive enig med mig selv hvilken.

    Synes og ku læse på seastars hjemmeside at baystar er fra 0-150 hk motore, og fra 150 og op står der seastar på det.


  • #5   17. sep 2019 Mavimare er lort, er i gang med rat pumpe nummer to og den virker heller ikke.
    De formår simpelthen ikke at implementere kontraventilerne i pumpen så det virker.

    Båd = keep it simpel

    Sidste pumpe fuckede så meget min autopilot ikke kunne tvinge roret.
    Så var det selvfølgelig mig den var gal med og måtte skifte olie og udlufte en 3rd gang før de ville tage den retur. De mente også det var fordi den hældte mere end de 10 grader der står i manualen, at de så selv sælger et topmonteret beslag der ligger den om i 35 grader er åbenbart noget andet. Da jeg leverede den retur drejede den lokale forhandler kort på den og det syede og røg op af hullerne (fik aldrig en forklaring retur )& men havde jo også kunne bøvlet med det et par arbejdsuger).

    Denne gang er det knap så slemt og det er kun når jeg kommer ud i yderstillingerne kontraventilerne forsøger at låse rettet men så fandt jeg til gengæld lidt olie under cylinder og ja der er stop på så cylinder ikke kan køre i bund.

    Den lokale forhandler er heldigvis fair og vi aftalte jeg kunne bytte det hele til vetus hvis det også var galt med nummer 2, ikke at det var noget jeg håbede på da det var en af de få ting mig og mit ocd var kommet 100% i mål med, 1 down, 99 to go, øhh, 0 down, 100 to go smiley

    En ting er at priserne for bådudstyr er løbet løbsk men når det så også er noget skrammel bliver jeg sgu harm.


    Købte faktisk også den store baystar pakke til raketten på samme tid men den har jeg ikke fået åbnet endnu, håber godt nok at specielt kontraventilerne fungere noget bedre for den trænger seriøst til hydralik.


Kommentér på:
Hydraulisk styring.

Annonce