{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Kan det svare sig at lave den i stand og sælge? {{forumTopicSubject}}

Hej alle! min fiske makker har den her stående. Den har stået i 15-18 år. motoren blev total renoveret før den blev sat.

Den skal ha lidt extra glasfiber. også ellers bare en masse kærlighed på træet osv.

Jeg kan få den for 5000kr.

så mit spørgsmål er, tror i det ville kunne svare sig at lave den i stand. også sælge den for flip? eller hvad tror i sådan en ville kunne sælges for i nyistandsat smiley ?

Kommentarer på:  Kan det svare sig at lave den i stand og sælge?
  • #1   2. jan Det tror jeg bestemt ikke at det kan betale sig..

Du skal kun gøre det hvis du synes det er sjovt, det er ikke en bådtype der er nem at sælge, og derfor kan man ikke få ret meget for den ved salg.

• #2   2. jan +1

profilbillede
  • #3   2. jan +2

profilbillede
  • #4   2. jan Hej Dennis
    Du skal kun gøre det hvis du selv vil have båden, motoren er en god men gammel 14 hk marstal motor hvis mit øje ikke snyder mig. Det er gode motorer men noget temperaments fulde hvis de ikke er vedligeholdt ordenligt og det er begyndt at blive meget svært at finde reservedele til, holder personligt meget af dem.
    Du kommer hurtigt til at lægge 10-15k i stumper plus en del knofedt før du kommer på vandet og hvis du kan sælge den for meget mere en 25k inden for 2år er det godt gået.
    Hilsen Rasmus

• #5   2. jan drop det og brug pengene på noget andet på den måde der er de smidt ud

• #6   2. jan Hvis den har stået udenfor uden overdækning og det er en træbåd belagt udvendig med glasfiber, så er det mit gæt at det eneste der kan være lidt værd det er motoren. Resten af båden er formentlig mere eller mindre rådden.

• #7   3. jan Mit bud er du skal bruge mange mange timer og en del penge . Og så lidt flere timer og flere penge .
    Det ligner en træbåd der er belagt med fiber . Har træet ikke været 100% tørt , og det begyndt og rådne , puha et arbejde du så skal i gang med .

Men har du modet og lysten til og prøve . Så sæt i gang . Man skal jo ikke gå og kede sig .

Kan du holde 20 kr i timen , når du vil sælge , tror jeg du skal være glad .
    20-25 tusinde vil være mit salgs bud , når du er færdig

• #8   5. jan ligner et bundløst hul til penge... du ved ligesom statskassen

Kommentér på:
Kan det svare sig at lave den i stand og sælge?

x