{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Tilmeldt:
2. sep 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Ny bådejer som har et spørgsmål alle sikkert kan svare på! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, så har jeg fået købt mig min første båd, en gammel båd, men om ikke andet så har jeg set nogle både tilsvarende hvor jeg ikke ved om det er noget "ekstra udstyr" de har sat i/på men her er mit spørgsmål så.

På billed et kan i se min båd uden et slags "dækning" ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det, men i kan se det på de billeder jeg ligger ind, min båd er den hvide og den grå er en jeg har set herinde som har det jeg ønsker!

Tryk på linket så kan i se de fire billeder jeg snakker om!
http://imgur.com/63gZOZN,EhExLaE,gj2UoPQ,FSKkupQ#0
Oppe i menuen kan i se first image, second image, third image, fourth image. tryk på de forskellige så i kan se dem smiley

Nu kommer mit spørgsmål så, er dette noget man selv kan lave? så benzin dunken kan gemme sig derinde og have motorspild/vand liggende dernede så det ik ligger i båden?

Tak fordi i tog jer den tid at læse dette!
Mvh en glad bådejer! jeg skal nok komme med billeder og oprette min båd, skal da bare lige ha taget et par nye billeder!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny bådejer som har et spørgsmål alle sikkert kan svare på!
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   5. sep 2014 Tusind tak.
    Er det noget der svært at lave, eller noget man selv kan fikse? Eller skal man ud og ha fat i professionelle, jeg ønsker heller ik at bruge en hel bundegård da jeg fik båden med motor for en billig penge da det er noget gammelt noget smiley
    Mvh Rasmus.


  • #4   5. sep 2014 medmindre det er for at lære at lave glasfiber vil det ikke kunne svare sig at lave det ved den båd. mit bud er at det kommer til at koste mellem 1000 og 2000 hvis du kan selv.

Kommentér på:
Ny bådejer som har et spørgsmål alle sikkert kan svare på!

Annonce