{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Rådden Campion 535 1997 {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en Campion 535 vR CD. 1997 med rigtig fin 175 hk Suzuki fra 07 gået 180 timer.
Har lige opdaget at dørk er rådden fra bagsæder og agter ud. Den skal laves for ca. 12500kr på værksted. Sælger vil ikke give afslag, men gerne trække salg tilbage. Den vil stå mig i 90.000 hvis jeg får den lavet. Men bliver det mon nogensinde godt med en reparation? Hvad havde i gjort ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Rådden Campion 535 1997
  • #2   24. mar 2021 Tjek lige standen på hækken nu du er i gang, har lige set en i samme årgang der var helt blød og tanken kan også være hårdt medtaget i den alder, så hvis gulvet skal skiftes ville jeg skifte tanken også.

  • #3   25. mar 2021 helt normalt at der skal skiftes bund i en gammel båd... har gjort det på 2. jeg lagde fiber ovenpå træet, så tænkte jeg det holder længere, det er meget værre (sværere at lave)hvis det er hækken det er galt med

  • #4   25. mar 2021 Jeg ville lade salget gå tilbage og få noget der ikke skal reparers på, helst fra den anden side af årtusindskiftet....
    Er der råd et sted, er det muligt at der er mere andre steder...


  • #5   25. mar 2021 Få undersøgt hækken for råd. Hvis det kun er gulvet, så få det lavet. Det er en super båd og en rigtig fin motor. Og med de priser som markedet holder lige nu, så finder du ikke noget tilsvarende.

  • #6   25. mar 2021 Hækken er revnet i top og fuget. Der er sat en stålplade med stiver til skrog.

  • #8   26. mar 2021 Øv træls, lyder som en god ide at lade handlen gå tilbage. Mener Campion skifter til komposit i hæk og skrog omkring 2005-2006.

  • #9   26. mar 2021 Hvis det er en revne der er indrammet på billeder?
    Så ville jeg se at få afleveret den båd igen, og få pengene retur.
    Der kan ligge en rep på omkring 20k, så vidt jeg ved, gemt i hækken også, hvis du ikke selv kan lave det.


    profilbillede
  • #10   26. mar 2021 Den bliver leveret retur iflg. aftale med sælger. Træls da det er en køretur på 10 timer

  • #11   27. mar 2021 Jeg har også prøvet det med at købe en båd / shakespeare summersport som var blød i gulvet og dette lavede vi på en uge og så fik jeg båden custom malet med thrue flames MEN ikke ret lang tid efter flækkede hækken og vi fandt ud af at denne også var rådden og dette tog 14 dage at skifte og forstærke øv du kan se i mine fotoalbums hvordan vi lavede det MEN hvis jeg var dig så ville jeg helt klart bare lade handelen gå tilbage for det er et HELVEDE at reparere og du kan da sagtens finde en sund på til 90.000 eller måske endda mindre

Kommentér på:
Rådden Campion 535 1997

Annonce