{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speedbådskort??
  • #1   20. mar 2007 12 har kigget, men ingen har et svar??

• #2   20. mar 2007 Kan ikke helt huske det, men nej du må ikke sejle med alt, men stort set alle speedbåde må du sejle med, ellers skal du ha et duelighed bevis..

• #3   20. mar 2007 speedbårdkørekort er da større end dueligheds bevis?

• #4   20. mar 2007 Er det ikke bare sådan at når man har speedbådkortet, så må man sejle alle speedbåde, sejlbåde, motorbåde??

• #5   20. mar 2007 Nej dueligheds beviset er større... Der er en hvis størrelse du ikke må sejle med speedbåds kortet, men jeg kan ikke huske hvor det er at det skiller.. Men hvilken båd har du da i tankerne?

• #6   20. mar 2007 hvad koster duelighedsbevis?

• #7   20. mar 2007 Men hvem fanden får brug for duelighedsbevis? Det er sku da kæmpe færger man skal sejle med hvis man skal bruge det

• #8   20. mar 2007 Speedbådskortet er det lille og kan tages på en weekend.

Duelighedsbevis er mere omfattende (link fjernet)

Ang hvad man skal med duelighedsbeviset Tjaaaaaa scanlines er jo sat til salg og byder man højest kan man lave verdens største turbåd / turbådsflåde ..... eller invitere hele byen med ud at fiske ????.

Det kræver nok lige en styrmandeksamen også GG.

• #9   20. mar 2007 Det brude være lovpligtigt med duelighedsbevis, der er sku for mange rigmandssønner der sejler rundt i store DON JOHAN både med et sølle speedbådskørekort uden at ane hvordan helvede man færdes på søen! Speedbådsbeviset er overhovedet ikke det papir værd, som det er trykt på! Mage til skrammel skal man da lede længe efter! Har det kun selv for at slippe for bøder! MVH Frank

• #10   20. mar 2007 hehe søren b, lige min pointe!! smiley

• #12   20. mar 2007 du må sejle både op til 45fod altså ca 15 meter på et speedbådscertificat
    duelighedsbevis er større og der har man meget mere navigation osv..
    enig i at speedbådskortet sån set ik er til en skid(lærte absolut ingenting man ikke vidste i forvejen), men jeg har heller ikke taget duelighedsbevis.
    men det er trods alt nok stadig bedre end dem der aldrig har sejlet før der tager ud og køber en halvstor speedbåd

• #13   20. mar 2007 Sreffen.. En som mig du snakker om... Jeg tror også at de penge nemt kan tjene sig ind igen

• #14   20. mar 2007 ja hvis du ikke har sejlet før er det en god måde at lære basics på...og så er det jo også et lovkrav, så det er helt sikkert en fornuftig ting..... jeg er af den overbevisning at hvis det interesserer en at sejle så sætter man sig også godt og grundigt ind i tingene

• #15   21. mar 2007 ang speedbåds kørekot, det er meget forskelligt hos hvem du tager det, jeg tog det i ishøj, 3 pratisk sejllads, +2 x teori, lærte noget som jeg kunne bruge til noget, har siden hørt om alt fra mini crash kurser på et par timer i en båd ,til en tusse på kajen, unden noget andet.
    så hvis jeg var dig ville jeg tage et sted hvor du lære noget, det er rart at kunne, bare lidt
    har siden taget dulighed, og går igang med yatch skipper af 3 grad, så kigger jeg på scanlines eller mærsk

Kommentér på:
Speedbådskort??

Annonce