{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

speedbåds bevis {{forumTopicSubject}}

skal til speedbåds bevis på lørdag og kunne godt tænke mig at høre lidt om sværdheds graden bådhandleren der tilmeldte mig sagde man ikke skulle læse noget hjemmefra og det tager kun en dag..det eneste jeg har fået er et papir med bøjer .belysning og vige regler...er der nogen lidt mere komplicerede ting man skal kunne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedbåds bevis
  • #1   18. apr 2007 jeg tog mit sidste lørdag og bestod prøven men jeg syntes ikke jeg kom let til det du skal kunne alle de ting der står i bogen da censor kan stiller spørgsmål i alle bøjer m.m så det er en god ting at læse feks bøjer har reflekser blinker forskelligt og farver indikere hvad den betyder

• #2   18. apr 2007 Jeg sys slet ikke det var svært, jeg læste overhovedet ik på det inden, hvis du bare følger med i hvad han fortæller skal det nok gå

• #3   18. apr 2007 læs også evt. lidt på flagene, eks. dykkerflag osv. Det blev jeg spurgt om

• #4   18. apr 2007 Jeg tilslutter mig eriks forklaring, bare følg "lærerens" instrukser. Vi fik at vide at vi bare skulle læse lidt på de kopierede sider som var vigtigst.. Og jeg synes bestemt ikke det var svært at bestå ved ham den prøvesagkyndige jeg var oppe ved...

• #5   19. apr 2007 ved speedbåds kørekort skal man da ikke kunne lanterner, som da er det absolut sværeste ved duelighedsbevis. så vil heller ikke sige du har noget at frygte

• #6   19. apr 2007 jeg ved ikke hvor i tog kortet henne men vi skulle kunne det hele alle bøjer navn reflekser blink derudover samtlig lamper der kan indikere hvilket skib der kommer udover det skulle vi kunne aflæse et søkort m.m jeg tog på marineskolen.dk jeg vil også mene ifølge min egen erfaring at mange skoler tager for let på det " så kan det jo være lige meget med det kort hvis man ikke skal kunne noget"

• #7   19. apr 2007 vi skulle også kunne lanterner bøjer flag osv...
    hvorfor skulle man egentlig ikke skulle kunne lanterner, jævnt træls at sejle om aften/natten hvis man ikke ved van de andre lys på vandet betyder

Kommentér på:
speedbåds bevis

Annonce