{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SPEEDBÅDS BEVIS.
  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #1   27. sep 2015 du kan købe speedbådsbogen fra weilbach.
    Super bog.

http://www.weilbach.com/da/products/boeger/nautical/navigation/speedb%C3%A5dsbogen-fra-weilbach

• #2   27. sep 2015 Hvis du tager det i Fredericia så behøver du ikke forberede dig hjemme fra. det er helt sikkert..

• #3   27. sep 2015 Læs det du kan på nettet, og ellers lyt til dem der underviser, de gennemgår alt der skal bruges ved prøven.
    Vi tog det på et en dags kursus, jeg var skide nervøs ( kan ikke døje prøver ) det havde jeg ikke behøves at være, det er ganske ligetil... god fornøjelse

• Ole  N
    Ole N Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Svar: 14
    #4   27. sep 2015 Hej

Jeg tog mit bevis ved Klarup bådcenter, der lånte jeg en bog hvor der stod alt teorien i, det lærte jeg på en uge.
    Vi mødes på havnen hvor vi var med bådcentret ud at sejle en tur og øve mand over bord (mand over bord øvelsen går ud på at vi skulle samle en bøje op der blev kastet i vandet), så kom sensor,ham var vi ude og sejle med, vi lavede mand over bord og sejlede ind i en bås og ud igen derefter skulle vi binde 2 af de knob vi havde lært. På land igen snakkede vi lidt om teori derefter havde vi bestået.

Jeg brugte denne her video til at lære teorien med https://www.youtube.com/watch?v=1IGBIVlf0fA

Jeg håber du kan bruge det til noget
    Hilsen Ole

• #5   27. sep 2015 Vi fik en teoribog tilsendt ca. 10 dage før kursus start .
    Tror det er lidt forskelligt fra arrangør til arrangør .
    Ellers må du evt. forhøre dig ved din arrangør smiley

• #6   28. sep 2015 Det er så nemt at selvom du er helt uviden i faget, skal du nok bestå. Og selvom du svare forkert på noget af det eller ikke kan alle dine knop, består man højst sandsynligt alligevel..
    Det er til grin👎👎.
    Men ja jeg fik også teorien tilsendt, selve kursusset + prøve tog 4-5 timer.

Kommentér på:
SPEEDBÅDS BEVIS.

Annonce