{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  bil
  • #1   28. feb 2005 Hej Henrik.

    Nu ved jeg ikke hvilket prisleje vi taler om, når du skal ud og købe ny bel, om vi taler hvide/gule plader, men den her kunne da være et interessant alternativ:

    (link fjernet)


  • #2   28. feb 2005 Jeg læser Hnerik J's indlæg som om han gerne vil have konkrete forslag. Citat :"jeres erfaringer hva for en bil der burde kunne trække min speedbåd med totalvægt på 900kg??"

    I mine ører/øjne forespørger han modeller, og det har jeg givet ham. Og dette kan jeg sagtens gøre uden at skulle diskuterer om BMW er bedre en Audi og så fremdeles.

    Derudover er jeg da enig i dine synspunkter.



  • #3   2. mar 2005 Tak for alle jeres råd det er jeg glad for..har regnet lidt på det og en go ide er 4hjulstrækkeren men de ekstra afgiftstillæg render det hurtig op,men diesel vil jeg dog stadig holde fast i pga det lave drejningsmoment..Har kigget lidt på seat leon 130hk men jeg tror altså den er for let til at kunne trække båden op ad vandet men ved det ik,for den eneste mulighed er vel at låne en bil ved forhandleren og prøve men det tror jeg næppe de går med til smiley

  • #4   7. mar 2005 Hej
    Jeg vil bare sige at jeg har en Golf variant 1.8 og den må trække 1300 kg men op ad ramperne skal jeg kun trække båden halvt op på vognen så går det lige med at få den op
    min båd er en 190 chase


Kommentér på:
bil

Annonce