{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Prissætning {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Ryds Hajen i virkelig flot stand med 40hk motor samt hjælpemotor, synet trailer og alt muligt andet herligt, men jeg er lidt i tvivl om prissætningen på sådan en - kan se der er annoncer fra alt mellem 35 og 50 - hvad er sådan en reelt værd? smiley

pft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prissætning
  • #1   17. apr 2023 Den er det værd som køber vil give smiley

Bådkøbere er meget afhængige af vejret. Den Jofa Winth jeg havde, satte jeg til salg på den 1. forårsdag og fik 300 visninger på 3 dage, inden den var solgt. Og jeg havde 2 på venteliste.

Din annonce kunne nok trænge til lidt flere gode fotos, så man kan se stand og hvordan den ser ud indeni.

At du har trailer med er et plus, men hvordan er stand på motor? Umiddelbart virker 40hk lidt undermotoriseret til en HT båd i den størrelse, specielt hvis den er lidt træt?

Har du den på guloggratis, facebook og DBA? Bådforum alene er nok ikke det bedste salgsmedie, de fleste af os har jo en båd i forvejen og sjældent plads til een mere

• #2   17. apr 2023 Tak!
    Nye billeder er på vej, standen på motoren er rigtig fin, den kører rigtig godt og blev serviceret i vinters (også ekstra motoren) Jeg har sat den på facebook også smiley

• #4   17. apr 2023 Den skal nok få en glad ny ejer når solen begynder at skinne rigtigt.

Sørg for at få nogle gode billeder, både ude og inde. Og med motorhætten af også. Har båden skader skal du også være ærlig omkring det, men lad være med at skrive det som det første, eller lægge det først i albummet

Mht motor så skriv nogle flere detaljer, er det en 4takter eller en 2takter? Hvad mærke og ca årgang, også gerne service historik (impeller) hvis du har den. Tag evt video hvor den kører og læg det op også

Din ekstra motor skal du nok kalde en trolling motor i stedet for en hjælpemotor, ellers lyder det lidt som om den store motor ikke kan klare det smiley

Hvis ellers du kan bruge det til noget, fik jeg 27.000 for min jofa for 2 år siden, incl nysynet 750kg trailer.
    Båden var fin, men med aldersrelateret brug og med en 2 cylinderet 2-takter fra 80'erne, så den larmede godt. Det hele spillede dog og der var en næsten ny skrue på, nymalet i bunden, ny impeller og i det hele taget lige til at smide i vandet. Så alt i alt nok ret lig din?

Det var så lige efter folk var sluppet ud af første coronavinters nedlukninger og jeg havde indtryk af der var en masse der skulle indhentes. Jeg ville nok kunne have fået et par tusind mere ved at vente, men jeg havde brug for pengene til et andet projekt og ville hellere lave en god handel for alle parter.

• #5   17. apr 2023 Tak for svarene, jeg tænker også det er en god årstid at sælge - jeg må lige få lagt nye billeder op og så afvente lidt, så kan jeg altid sænke prisen lidt løbende indtil der er bid.

Jeg har en video fra sidste tur hvor man kan høre den spinne som en missekat så den kommer også op.

• #6   18. apr 2023 Gode billeder / motorens historik i dit ejerskab evt. også tidligere ejer / rengjort motor og båd ved salg ( husk oprydning ).

Den sælger dårligt, hvis båden er beskidt og det flyder med alt muligt.....

• #7   24. apr 2023 Jeg så lige din annonce på marketplace, det er fint med flere billeder. Et par ideer:
    1) Hvad er motorens fabrikat (Yamaha?) - tag evt et billed af den med motorhjelmen på også
    2) Har den fået skiftet impeller i din tid? Tag evt billede/video af den kører så man ser kølestrålen
    3) tag flere billeder indefra, der er kun eet billede af førerpladsen, og den ser faktisk lidt rodet ud med puder osv bag styrepulten. Hvordan ser kabinen ud, er der hynder og måske et bord?
    Husk billederne skal tiltale køber og få ham til at komme og se din båd

Kommentér på:
Prissætning

Annonce