{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.092 visninger | Oprettet:

bowrider-salg {{forumTopicSubject}}

hej alle.

er det korrekt at en bowrider er svære at sælge end en båd med dæk?
er nemlig på vej ind at købe en bowrider.
ville også gerne høre om folk med bowrider er tilfredse med det? om det er noget i kan anbefale, eller om det er noget man skal holde sig væk fra?

mvh Daniel Goldschmidt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bowrider-salg
  • #1   18. jun 2007 en varm sommerdag er en bowraider lækker, man kan sætte på en dejlig bænk ude i snuden istedet for at ligge på dækket.

det er så knap så fedt når man når hen under aften og det bliver køligt og den får gas, for så trækker det under vindspejlet...
    er det en båd der ligge fast i havn er det rum der er i snuden jo aflåseligt og man kan derfor have vandski osv liggende i båden så man ikke behøver sløbe det med hjem hver gang...

jeg ser sån på det at hvis den skal trailes og kun bruges på de varme sommerdage ville jeg klart tage en br men ellers er dk nok bedre egnet til en med closed deck

• #2   18. jun 2007 Jeg vil foretrække en closed deck i Danmark. Men tror ikke den er sværre at komme af med, der er jo mange forskellige købere til forskellige både, men som "steffen M" siger er DK's vejr nok mere closed deck vejr.

• #3   19. jun 2007 jeg vil til enhver tid vælge en bow rider i den størrelse båd.. Min var solgt på en uge..

• #4   19. jun 2007 Jeg har også en bowrider og har ikke fortrudt en eneste gang !!!

• #5   19. jun 2007 Jeg ville også helt klart vælge en BR, hvis formålet er endagsture og vandsjov.
    Det er rigtigt at man ikke har muligheden for at overnatte i en BR.
    Hvis man ikke vil udnytte bowen, så kan man bare klikke den foreste kaleche på, hvorfter der så er læ i båden, og man kan have sine ting i tørvejr ude foran.
    Yderliger så har de 4-6 personer der normalt kan sidde i cockpittet af båden også en mulighed for lige at bevæge sig lidt, og få lidt mere plads i en bowrider... så slipper man for siddesår. :o)

Bowen er yderliger en formidabel plads til tuben, hvis man lige skal have den opbvaret.

Men hvis du vil have en båd du kan overnatte i, så skal du helt klart have en closed deck, men til småture er en BR genial.

• #6   19. jun 2007 Det er jo en smags sag, kan kun sige at jeg har været glad for de to bowridere jeg har haft og du vil ikke få problemer med at sælge den igen efter min mening. Hvis du skal bruge den til små sejlture og sjov vil jeg vælge en bowrider, men hvis det er til at ligge fast i en havn vil jeg foretrække en closed deck.

Hvilken båd har du set på?

Kommentér på:
bowrider-salg

Annonce