{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

laws j
laws j
Tilmeldt:
11. aug 2006
Følger: 1 Både: 1 Emner: 21 Svar: 216

anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at udvide mit anlæg med subwoofer og evt towerspeakers. Hvad ville være nemmest at have subwooferen i en seperat kasse eller få den monteret på båden. Jeg har masser af opbevaringsplads hvis nu subben skullle komme i sin egen kasse.
Og hva med ledninger? ville det blive et problem at trække? og batteriet? kan det klare det alene eller vil et ekstra være uundværligt?

På forhånd tak

mvh Laws


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  anlæg
  • #1   9. jul 2007 Her er en masse forskellige marine "hifi":
    (link fjernet)

    Har selv købt Pyle. 10" sub som jeg bare har sat under bagsædet. Se evt. min profil.


  • #2   9. jul 2007 jeg kunne godt tænke mig et ordentlig anlæg! kicker! men dilemmaet er om jeg skal fast montere det i båden eller bare have en box som jeg har liggende løst?

    Frank D var det svært at montere suben? i båden?`


  • #3   9. jul 2007 hvis jeg nu køber forstærker og subwoofer, skal jeg så have en forstærker med flere kanaler så jeg evt kan slå alle højtalere over forstærkeren og evt towerspeakers?

  • #4   10. jul 2007 Dine højtallere vil klart spille bedre hvis du kobler en forstærker eller flere små til.
    Men det afhænger selvfølgelig også af din headunit.

    Hvor er båden opbevaret. For det er helt klart fedt med towerspeakers men også lidt resikabelt da de næsten skal vore marine højtallere og de er som sagt en anelse dyrere, og folk stjæler jo som gale i vores land, desværre.


  • #5   10. jul 2007 okey kan man køre flere høltalere over samme kanal? headuniten er sony 4x52watt. Den kommer til at stå i en aflåst hal. Men ja man kan jo stjæle alt.. jeg tror også jeg vil have fat i et hjullås og anhængerlås

  • #6   10. jul 2007 det burde jo være x6 da der er 6 højtalere måske de også kører over samme kanal

  • #7   10. jul 2007 Er ikke 100% inde i det med kanaler, det må jeg hellere lade en anden svare på.

    Men hvis den står i aflåst hal, ville jeg da købe towerspeakers smiley



Kommentér på:
anlæg

Annonce