{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

En række spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej Baadgalleri.

Jeg har lige købt min første båd - en Fletcher Arrowsport 150 og Mercury 90 hk.

Af den grund har jeg lidt spørgsmål som jeg håber i vil besvare.

1. Information om båden (vægt, årgang m.m.)
2. Valg af totaktsolie? Er det ligegodt hvad for noget det er, bare der er TC-W3 godkendt?
3. Hvor køber man billigt marine gulvtæppe?
4. Hvad med vindspejl? Lexan eller?
5. Hvor købes gode og billige marine højtaler? + beskyttelses dæksel til autoradio?

Mange Tak!

Hilsen Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En række spørgsmål
  • #1   16. sep 2007 Hej michael
    1. prøv http://www.fletcherboat.com/
    2. Ja, det er godkendelsen der er den vigtige
    3. ? leder selv bauhaus har noget der er rigtigt billigt men kvaliteten er også derefter.
    4. Ja, lexan eller polycarbonat ( lexan er et varemærke )er det eneste der dur til vindspejle.
    5 prøv hos palby eller på e-bay

• #2   16. sep 2007 Hej Jess.

Hvilke farver kan det gulvtæppe fås i?

- Michael

• #3   16. sep 2007 totaktsolie gør ikke så meget når bare den er mærket som du skriver... jeg ville dog altid vælge et kendt mærke...

tæppe kan du sjovt nok få i tæppeland.. de har noget ligesom det "kunstgræs med dræn" som jeg bruger fra bauhaus, det er dog noget bedre kvalitet(personligt synes jeg det fra bauhaus er ok til de billige penge det koster, men det er da klart at hvis det var en stor flot speedbåd ville jeg nok finde noget bedre....
    kunstgræs fåes normalt i grå eller grøn

vindspejl. det optimale polykarbonat....lexan lavr også polykarbonat, men det er sån set bare et mærke...
    du kan bruge plexiglas, men det er en billig og uholdbar løsning... mit har holdt et år og er nu revnet. plexiglas er også meget mere skrøbeligt at skære og bore i, det revner for et godt ord....polykarbonat koster, men det er kun 1 gang

dæksel til radioen fåes i gennem palby(grossist), så det kan de fleste marineforhandlere få hjem. de har også højtalere men jeg kender ikke kvalitet på disse... søg på nettet efter "boss marine" de laver nogen gode ved jeg

• #4   17. sep 2007 Okay, tak for svarene!

Andre bud?

• #5   15. jun 2008 ang. årgang og vægt skulle gerne stå et sted på båden, hvis det ikke er dækket. og valg af 2, takts olie har da meget at sige, da man kan få det i mange kvaliteter. men noget fuldsymtetisk olie er langt det bedste, og din motor vil holde længer med det, iforhold til noget ( Dårliger )
    jeg tror man kan købe billige højtaler i biltema, der kan holde til marine brug.

• rene s
    rene s Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Både: 1 Svar: 4
    #6   16. jul 2008 hej alle sammen. 2takt olie er biligt hos biltema, hvis man skal bruge plexiglas, så røve at køre ud til RIAS i roskilde, men gå ned på værkstedet og ikke kontoret, der købte jeg en hel plade for 100kr til kagekassen smiley

Kommentér på:
En række spørgsmål

Annonce