1.475 visninger
|
Oprettet:
En række spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej Baadgalleri.
Jeg har lige købt min første båd - en Fletcher Arrowsport 150 og Mercury 90 hk.
Af den grund har jeg lidt spørgsmål som jeg håber i vil besvare.
1. Information om båden (vægt, årgang m.m.)
2. Valg af totaktsolie? Er det ligegodt hvad for noget det er, bare der er TC-W3 godkendt?
3. Hvor køber man billigt marine gulvtæppe?
4. Hvad med vindspejl? Lexan eller?
5. Hvor købes gode og billige marine højtaler? + beskyttelses dæksel til autoradio?
Mange Tak!
Hilsen Michael
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 3 Emner: 21 Svar: 370
1. prøv http://www.fletcherboat.com/
2. Ja, det er godkendelsen der er den vigtige
3. ? leder selv bauhaus har noget der er rigtigt billigt men kvaliteten er også derefter.
4. Ja, lexan eller polycarbonat ( lexan er et varemærke )er det eneste der dur til vindspejle.
5 prøv hos palby eller på e-bay
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 18 Svar: 92
Hvilke farver kan det gulvtæppe fås i?
- Michael
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.143
tæppe kan du sjovt nok få i tæppeland.. de har noget ligesom det "kunstgræs med dræn" som jeg bruger fra bauhaus, det er dog noget bedre kvalitet(personligt synes jeg det fra bauhaus er ok til de billige penge det koster, men det er da klart at hvis det var en stor flot speedbåd ville jeg nok finde noget bedre....
kunstgræs fåes normalt i grå eller grøn
vindspejl. det optimale polykarbonat....lexan lavr også polykarbonat, men det er sån set bare et mærke...
du kan bruge plexiglas, men det er en billig og uholdbar løsning... mit har holdt et år og er nu revnet. plexiglas er også meget mere skrøbeligt at skære og bore i, det revner for et godt ord....polykarbonat koster, men det er kun 1 gang
dæksel til radioen fåes i gennem palby(grossist), så det kan de fleste marineforhandlere få hjem. de har også højtalere men jeg kender ikke kvalitet på disse... søg på nettet efter "boss marine" de laver nogen gode ved jeg
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 18 Svar: 92
Andre bud?
jul 2007
Følger: 1 Både: 1 Emner: 1 Svar: 3
jeg tror man kan købe billige højtaler i biltema, der kan holde til marine brug.
jul 2008
Følger: 1 Både: 1 Svar: 4
En række spørgsmål