{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.902 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Er der nogen som ved hvordan jeg skruer denne fortøjningsklampe af båden? Det er en Sea Explorer 390, hvis nogen kender båden.
Jeg har skruet på skruerne længe, og de drejer bare rundt samme sted...
Den skal fjernes før jeg kan montere en frontmonteret elmotor dér.
På forhånd tak smiley

Mvh.
Malthe


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør jeg?
Kommentér på:
Hvad gør jeg?

Annonce