{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.842 visninger | Oprettet:

Trim kontakt på mercruiser {{forumTopicSubject}}

Findes der en herinde som har skiftet trim sensor/kontakt på et mercruiser/mercury drev?

Jeg står og mangler "drejeskiven" og de 2 blikstykker som rører denne.

Alternativet er at købe en helt ny og pille indmaden ud og bruge 900 kr😁

Håber der er en som kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trim kontakt på mercruiser
  • #1   4. apr 2016 Sælges altid kun i sæt og kan handles hos nytdrev.dk til 819,- kr.

• #2   4. apr 2016 Jeg var lidt ude efter om der er en som har en gammel udskiftet liggende hvor jeg ku købe de små stumper fra.

• #3   5. apr 2016 Det bliver ikke noget godt resultat. Sensorerne skal forsegles korrekt, så de ikke bliver ødelagt af vandet

• #4   5. apr 2016 Som du kan se på mit billede, så er det de 2 små stykker blik og drejeskiven jeg mangler. Forseglingen er helt okay på den trim sensor jeg har nu og det er kun fordi jeg er kommet til at smide dem ud at jeg mangler dem. Top pladen til sensoren har jeg også og O-ringen er helt okay også. Der er dele for 5 kr, så derfor forsøger jeg at undgå at købe et helt nyt sæt for derefter at tage delene ud af dem. Ledningerne på min trim sensor er også helt okay, selvom de tit er grund til at skifte.

Hvis jeg ikke formår at skaffe disse dele, så lover jeg at bestille en ny hos nyt-drev smiley

• #5   5. apr 2016 Gøre dig selv en tjeneste og erstatte den med et nyt par. Det kan ikke repareres til et niveau du vil kunne stole på.

• #6   5. apr 2016 Trim sensoren er nu repareret. I får lige lidt fakta da jeg ikke helt tror i er med på hvad jeg mente😁

Mine ledninger som går fra ledningsnettet og ned til trimsensoren fejler intet = fin ren og uden sprækker👍
    Selve plastikdelen som er skruet ind i siden på mit drev fejler intet = pæn og er ikke flækket eller utæt.
    Mit topdæksel incl. O-ringen fejler intet = er ikke flækket og lukker fuldstændig tæt indtil elektronikken.
    Der er ikke korrosion, vand eller møg indvendigt.

Det jeg manglede var de 2 Connectere som er skruet ned til ledningerne og så manglede jeg også drejeskive.

Ved at monteret de manglende ting i den gamle originale "ramme", samle det hele og justerer, så undgik jeg at afmonterer mit drev for at komme til boltene ved skrog gennemføringen og jeg undgik alt dertil hørende bøvl, penge og tid.

Der skal ikke være tvivl om at hvis mine ledninger eller andet var defekt, så var den blevet udskiftet på stedet.

Gutter af og til er det faktisk okay at reparere istedet for byt til nyt😳 Min trim måler kører fint op og ned nu i takt med jeg trykker op og ned på knappen.

Kommentér på:
Trim kontakt på mercruiser

Annonce