{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.110 visninger | Oprettet:

Båd trailer {{forumTopicSubject}}

Da jeg købte min båd fulgte der faktisk ikke trailer med i prisen men jeg fik handlet mig frem til at den skulle følge med, men vi fik aldrig lavet en kvitering på trailer og jeg glemte at få reg. atest med på den, nu har jeg så det problem at jeg ikke kan omregistrere den fordi jeg mangler den atest, jeg fandt båden ved "Jettrade" som havde båden på deres hjemmeside men de havde den til salg for en privat kunde. jeg har så kontaktet tidligere ejer som lovede mig at sende den med posten, jeg måtte så rykke flere gange efter den, men uden held, så kontatede jeg jettrade som så også lovede mig at han nok skulle sende den men jeg har aldrig fået noget fra nogen som helst! Jeg har snakket med politiet som ikke vil gi mig tidligere ejers adressen med de kunne oplyse mig om at traileren ikke var meldt stjålet! Er der nogen der har oplevet det samme eller nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre??

/Kenneth


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Båd trailer
  • #1   14. jan 2008 hvis du kender en synsmand, og der er plader på traileren fra tidlige ejer, kan det være du kan lokke adressen ud af ham

  • #2   14. jan 2008 Er det dit problem ???????????????
    Hvis Jettrade er et ordentligt firma, ordner de den sag for dig.

    Per.


  • #3   14. jan 2008 nemlig per

  • #4   14. jan 2008 det forstår jeg ikke, det må da være det samme som med biler...??

    Jeg mistede sidste år min registrering atest på min bil, som skulle sælges, jeg fik da bare en ny på politi stationen, det kostede 50.- ....det eneste de skulle bruge var registrering nummeret, og mit navn.

    Det du kunne gøre. er at gå ned på motorkontoret og bestille en ny reg. atest, og få den tilset til den gamle ejers adr., med en besked på at den gamle ejer skal sende den til dig.

    Og det er iøvrigt osse nået vrøvl, at politiet ikke vil opgive hans navn, du skal insistere på at få hans navn & adr. udleveret, ellers SKAL politiet selv tage sig at sagen, og det har de ikke resurser til !!!

    Har selv fået en person oplyst via politiet, da jeg manglede en pakke, ved privat køb, hvor jeg havde overført penge...

    Håber virkelig du får løst dit problem

    Mvh
    Michael R


  • #5   14. jan 2008 Er det ikke samme firma MarkB har haft nogle "erfaringer" med?

  • #6   14. jan 2008 Det ved jeg ikke.... det er (link fjernet)

  • #7   14. jan 2008 Kenneth P.
    Du skal sgu ikke bruge tid på det............ Du ringer bare en gang dagligt til Jet-trade og forhører dig om de har fundet ud af noget.
    Efter et par opringninger, må du skrue bissen på. MEN, husk at starte med et pænt sprog. Det når man længest med.

    Per.


Kommentér på:
Båd trailer

Annonce