{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Kenneth M
Kenneth M
Tilmeldt:
21. apr 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Motorbåd med ok overnatningsmuligheder {{forumTopicSubject}}

Hvilken båd skal man mon kigge efter, hvis man som jeg gerne vil have en lille motorbåd, der både kan trække vandski, og som man evt. skal kunne sejle på weekendtur incl overnatning af min. 2 personer i...? Har tænkt mig at bruge omkring 150-200.000 på det.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motorbåd med ok overnatningsmuligheder
  • #1   29. jul 2009 Uha der er mange muligheder, se fx min profil (Bayliner 1952) Vi har haft nogle fede ture med overnatninger. Det er rigtig primitivt men meget specielt på den gode måde.
    Mvh Martin


  • Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. jul 2009 Har kigget på noget Stingray 195 / 200 med kabine...?

  • #3   29. jul 2009 hvis du ,når du rigtig skal hygge dig lægger dig UNDER sengen og synes det er rart vil jeg klart anbefale dig en af de små speedbåde (18-21fod) hvis ikke så lad være med at regne med at overnatte i den ret meget. bare min mening.
    og hvis det er meget vigtigt at overnatte , vil jeg anbefale noget kabinebåd med en ordentlig motor , så kan den også trække vandski , et forslag kunne være en Nordan.


  • #4   30. jul 2009 Hvad med en Quicksilver eller Ørnvik 620 Flamingo? De er magen til hinanden og de fås temmelig billigt smiley
    Ved de har en ved Htbsunds.dk

    Vi har selv haft en, det er en super båd!!


Kommentér på:
Motorbåd med ok overnatningsmuligheder

Annonce