{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hjælp til valg af wakeboard. Nybegynder
  • #1   22. jun 2011 Hvis du skriver din højde / vægt vil jeg gerne være behjælpelig med at finde noget c",))

  • Alex M
    Alex M Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #2   22. jun 2011 85kg 187 høj. Cirka men er også til mine andre venner.

  • #3   22. jun 2011 Havde helt klart taget Hyperlitet, fordi det er længere og er det eneste mærke jeg kender.... Dog ville jeg seriøs overveje om det var værd at give 3000 kr. for noget, der aldrig bliver supert at stå på...
    Dog skal det siges hvis du bare vil have det sjovt med dine kammerater, og bare tage det stille og roligt hvad angår niveau, så er det ganske fint også fordi der er så bred anvendelighed smiley
    Nårh men held og lykke smiley


  • Alex M
    Alex M Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #4   23. jun 2011 Men man skal vel starte med sådan et?

  • #5   23. jun 2011 Nu ved jeg ikke om du har tænkt dig at fortsætte med at stå, men hvis du har bliver du meget meget hurtigt træt af et "begynder-board"...Jeg købte et medium board i 146 ( jeg er 193 cm høj og vejer lige over 100 kg ) og syntes det er mega fedt nu hvor jeg har fået lidt styr på bare at stå og dreje og småhoppe. Prøvede for ikke så længe siden hos en ven et begynder board og kunne slet ikke dreje og skære i vandet på samme måde, så jeg vil helt klart også anbafele dig at få et ordentligt board med nogen gode bindinger, ham steen fra sports bay er en rigtig fin fyr og har en masse ronix boards som jeg bestemt syntes er af god kvalitet og han er altid god for at give et godt tilbud hvis du køber et par ting samlet smiley

    MVh
    Casper Nyland


Kommentér på:
hjælp til valg af wakeboard. Nybegynder

Annonce