{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

At bo på en båd {{forumTopicSubject}}

Hey jeg tænkte at nu her om et halvt år hvor jeg skal på gymnasie i en anden by, om jeg ikke kunne bo på en båd(året rundt) når nu gymnasiet ligger på havnen?
Det vil være en drøm og en billig løsning i forhold til at købe lejlighed
Hvis vi nu ser bort fra at det er ulovligt(der er da ingen der opdager mig) og at det er svært at komme i bad, er det så ikke en god ide?
Har udset mig hende her: http://baadmaegleren.dk/index.php?visannonce=1080

Jeg kan selvfølgelig også bo hjemme og tage toget eller bussen hver dag(lyder satme kedeligt)
Håber nogen kan give mig ret eller tale mig til fornuft, hvis ideen ikke er fornuftigt


Kommentarer på:  At bo på en båd
  • #1   12. nov 2019 Hej. Har du en mail adr..?

  • #2   12. nov 2019 Hvis en gymnasieelev mener en båd til 200.000 er en billig løsning er SU satme for høj smiley

  • #3   12. nov 2019 Hmm.. Hvad koster det at bo til leje i kbh for en studerende..?
    Jeg tror det er noget dyre..


  • #4   13. nov 2019 Brug marked til at sælge din båd.

  • #6   13. nov 2019 Ud over at det er kedeligt at tage tog/bus, ja så er det nok det billigste at bo hjemme ! !
    Indkøb af båd der kan ligge i hele året ( den skal være i god stand og vedligeholdes rigtigt godt, og både rigtigt og med det samme der sker noget ) = dyrt
    Forsikring af båd der ligger i vandet HELE året er helt sikkert heller ikke billigt = dyrt
    Havneplads med strøm ( nogle havne har ikke strøm hele året ) = dyrt
    I det hele taget er det ikke billigt at bo på båd, og med en størrelse der ikke minder om et lille hul du skal kravle ind i, så er størrelsen også vigtig.
    HVIS nu der kommer en lang isvinter trods global opvarmning, så er en glasfiber båd lidt mere udsat af skarpe isflager, og så er vi ude i at der skal anlæg op der holder vandet rundt om både is frit .... IGEN DYYYYRT.
    Men forår / sommer og efterår på en båd .... hold nu fast det kunne være fedt...
    Bliv hjemme og nyd at få vasket tøj, mad, varme, tørt og sikkert nogle forælder der trods alt, nok godt kan holde dig ud smiley smiley smiley .
    Eller find en ungdoms bolig... de findes... MEN der er rift om dem smiley smiley .. måske privat udlejning..... ved godt det er mega svært.. men hvis du starter med at lede og søge nu... ja så får du nok en ( om 3-4-5 år ) ... pøj pøj ... men slå båd ud af hovedet smiley


Kommentér på:
At bo på en båd

Annonce