{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Skum i bunden af båd. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en lille båd hvor bunden er fyldt med skum. Der har været nogle revner hvor der er kommet vand ind. bunden virker sådan set stabil nok, men har jo en masse vådt skum inden i. Jeg tænker det skal ud. Min plan var at skære et stykke op på ca 1-1 meter og få så meget skum ud som muligt. Men for at gøre det så billiget som muligt skulle det samme stykke gerne i igen. Hvordan gør jeg det best muligt tænke at gøre det med glasfiber og epoxy. Men hvordan understøtter jeg best under samlingerne? Hvad har folk af ideer eventuelt et alternativ.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skum i bunden af båd.
  • #1   11. mar Der er mange før dig der har været i samme situation, så søg lidt på forum eller galleri, så kommer der mange billedserier frem.
    Her er een https://www.baadgalleri.dk/fotoalbum/diverse-baad/16576-shetland_570_renovering

Du skal først og fremmest have al skummet ud, og ikke kun "så meget som muligt". Derefter skal du nok regne med at fremstille nye spanter til understøtning af dørken, da de gamle sandsynligvis er råndet væk. Spanterne skal pakkes ind i glasfiber for at undgå råd, dørken på igen og samlingerne lukkes med et par lag glasfiber.

Nogle vælger ikke at lægge nyt skum i hulrummet, andre gør. Der er fordele og ulemper ved begge valg.

• #2   14. mar Tak for svar jeg havde ikke opdaget der var en søge funktion, det vil jeg kigge lidt på😀

Vh Magnus

Kommentér på:
Skum i bunden af båd.

Annonce