{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.406 visninger | Oprettet:

Med sejl gennem Limfjorden. {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der har sejlet med sejl gennem Limfjorden.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan sejle under alle broerne med en sejl båd eller om broerne skal åbnes.
Hvis de skal åbnes er det så noget man betaler for og er det noget de går et vis antal gange i timen eller hvad.
Jeg er overhoved ikke kendt i området da jeg bor på Langeland og har tænkt mig at sejle til Tambohus til næste år hvis det kan lade sig gøre.
mvh
Finn p

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Med sejl gennem Limfjorden.
  • #1   2. sep 2007 hej

Lyder som en virkelig god ide du har fået dig.. Jeg er fra den vestlige del af limfjorden og kender den fra aggersund og ud til kysten. Der er broer ved aggersund, vildsund, oddesund og sallingsund. de tre første er broer som skal åbnes og det koster ikke noget. salling sund broen er høj nok til at sejle under. Hvis du har flere spørgsmål hjælper jeg gerne!

Mvh Laws

• #2   2. sep 2007 Hej Laws J.
    Ja jeg er jo ny inden for det her sejllads og hvert år i juni er min forlovet og jeg til fest i et sommerhusområde der hedder sønderbjerg. Vi kommer altid i bil så det kunne jo være sjovt at komme i sejlbåd.
    Hvorlang tid tror du at det tager at sejle der op her fra Langeland jeg sejler i snit 6 knob.
    mvh
    Finn P

• #3   2. sep 2007 Kommer jo meget an på vind og vejr og hvordan du sejler. Du kunne jo risikere at skulle krydse hele vejen. Med sejl skal der helst ikke være tidsplan hvis du forstår. langeland vil du så gå nord om fyn eller syd om? jeg er heller ikke sikker på hvor nøjagtigt sønderbjerg ligger ? nær anholt?

• #4   2. sep 2007 lemvig?

• #5   2. sep 2007 lemvig?

• #6   2. sep 2007 Det ligger lige når man kommer over oddesundbroen og jo jeg tager nord om fyn altså under storebældsbroen

• #7   2. sep 2007 jeg vil komme med et skud i togen.. men 3 til 5 dage

• #8   2. sep 2007 Søndbjerg ligger på Thyholm ganske kort afstand fra Oddesundbroen. Jeg er selv fra Jegindø på Thyholm. Havnen i Tambosund er lige blevet moderniseret og gravet ud så selv store sejlbåde kan lægge til. Men ellers har vi jo en helt fin havn her på Jegindø, og du er da velkommen til at låne min plads hvis du giver besked om hvornår i skal bruge den. Så lægger jeg bare speedbåden på trailer. Jegindø Havn er jo en "A" havn, det er tambosund ikke

• #9   2. sep 2007 Lars G vi burde da mødes en dag på fjorden søsætter normalt i thisted

• #10   2. sep 2007 Hej lars
    Ja det er meget tæt på broen.
    Det er flot og venligt af dig at stille din plads til rådighed. jeg vil have det i baghoved når vi tager der op af
    mvh
    Finn P

• #11   2. sep 2007 laws j : Ja vi burde gi den gas sammen en dag.
    Finn P : Selvfølgelig kan I låne pladsen. Og er der andet jeg kan være behjælpeligt med hvis I skal på disse kanter, så bare sig til

• #12   5. sep 2007 Hej Lars.
    Rart at vide 10000 tak for det

Kommentér på:
Med sejl gennem Limfjorden.

Annonce