{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

Valg af bådtype {{forumTopicSubject}}

Hej alle medlemmer
Jeg skriver, da jeg for nyligt købte sommerhus på fur. Jeg vil rigtig gerne erhverve mig en båd, der kan bruges til vandsport(vandski), fiskeri og langture med familien. Jeg overvejer meget en campion 535 med kaleche, men måske en kabinebåd var at foretrække. Jeg har ikke før ejet en båd. Min bil kan kun trække 1500 kg. Mit budget skal helst være under 50000 kr. Håber på gode råd!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Valg af bådtype
  • #1   27. feb 2016 Følg din første indskydelse smiley

    En bowrider er et godt valg, da de har masser af plads i forhold til længden, og så er de nemme at sælge igen, hvis man ønsker at prøve noget andet ....


  • #2   27. feb 2016 Du skal nok lige uddybe hvad du mener med "langture med familien".
    Skal det være med overnatning - og hvor stor er familien? Er der teenagebørn osv.


  • bjarne m
    bjarne m Tilmeldt:
    aug 2007

    Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 55
    #3   27. feb 2016 En ting du bør tænke på, er at en bowrider er meget kold at sejle langt i selv på varme dage ( ingen mulighed for læ ) Vi havde en for år tilbage , men kun en halv sæson, så sagde familien stop

  • #4   28. feb 2016 Der er da præcist samme mulighed for læ i en bowrider som i en CD (Closed Deck) - hvis bare du har et cover du kan montere over fronten (eller et løst fordæk som jeg havde på min - se min profil).

  • #5   29. feb 2016 Bjarne M. Jeg forstår heller ikke dit indlæg, jeg har både frontcover og kaleche med vinduer i, så jeg kan lukke båden helt til, hvis jeg ønsker det..

    Men på varme dage, har jeg nu større problemer med at holde familien og mig selv kølig, end det omvendte, så der er jeg er nødt til at bruge min Bimini-top, og der er så meget læ bag vindspejlet, at det hurtigt kan blive for varmt at sidde og styre båden.....


Kommentér på:
Valg af bådtype

Annonce