{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.510 visninger | Oprettet:

Temperatur i motor ? {{forumTopicSubject}}

Har lige et hurtigt spørgsmål til min båd. Jeg har købt mig en 18fods speedbåd med en Mercrury V6'er i. Motoren er lavet om til ferskvandskøling og virker fint.

Det eneste jeg undre mig over er, hvor høj må temperaturen blive i motoren`? Min måler står på 150grader, er det okay eller for højt ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temperatur i motor ?
Kommentér på:
Temperatur i motor ?

Annonce