{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Kølestråle {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen 😀
Har et lille problem med min 40hk Yamaha påhængs motor motoren kører godt og står pænt i tomgang har lige skiftet impellerne på da der ikke rigtigt kom nogen kølestråle ud af den men selv om de er skiftet så spytter den kan lidt vand ud ikke en stråle som den har gjort førhen så tænker lidt om i ved hvad det ellers kan være ??
Mvh Jonas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kølestråle
  • #3   6. jun 2018 ørevarmer er udemærket, bruger ikke andet, fejlen må ligge et andet sted. prøv at få noget igennem slader slangen, det stopper nogle gange der..

  • #4   6. jun 2018 Havde den i vandet i går der jeg så det men vil lige prøve og se hvad jeg kan finde af slanger og rør og prøve og skylle det igennem og renset

  • #5   6. jun 2018 Impelleren sidder med en løs not og er man uheldig kan man trykke noten ud under montage... så impelleren blot sidder løs på akslen og du ikke får kølevand cirkuleret!

    Jeg ved, det af egen erfaring, heldigvis skilte jeg motoren ad inden den kom på vandet og fik fejlen rettet før den tog skade

    Jeg vil råde dit til at sikre impelleren sidder fast eller i det mindste pumper vand op til cylindrene asap før du kører mere med motoren.


  • #6   7. jun 2018 Ja kan hører jeg nok lige skal skille det lidt ad igen og tjekke op på diverse ting som i har skrevet tak for svarene 😀

Kommentér på:
Kølestråle

Annonce