{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hydraulisk Styring - hvad er bedst?
  • #1   23. feb 2011 Jeg har i hvert fald kun gode erfaringer med baystar styringerne.'
    Jeg kender ikke de andre

• #2   23. feb 2011 Baystar er der også "faste" slanger på den, så de ikke drejer med og slides i stykker?

• #3   23. feb 2011 på baystar er det kun stemplerne der flytter sig.

• #4   23. feb 2011 Så vidt jeg husker er Baystar mærkespecifik med henyn til fastgørelsesbeslaget, så hvis du vælger den, så sørg for at leverandøren garanterer dig, at den passer til din motor

• #5   23. feb 2011 Ok, det vil jeg gøre, altså sikre mig at den passer.

Har været inde og tjekke hvad nr. der passer på min motor.

• #6   23. feb 2011 Jeg ville vælge en ultraflex .westbådudstyr har den til 4198 med de gode slanger,dem på baystar er alt for stive efter min mening

• #7   23. feb 2011 John J:

Der står da det er en bay star "bullhorn", så mærket er da det samme.

• #8   23. feb 2011 > Christian
    Ja, det afhænger måske lidt af øjnene der ser.
    Men hvis vi ser på om slangerne bevæger sig, har du ret. På en baystar spændes cylinderen fast til den bevægelige del af motoren og stemplerne fikseres. Dermed må det være cylinderen og dermed slangerne der bevæger sig.
    Det ser ud til at det er omvendt på den anden der linkes til.
    Det vil nu normalt ikke være noget problem hvis man er omhyggelig når slangerne placers

• #9   24. feb 2011 Tror vi har besluttet os til Bay star modellen.

• #10   24. feb 2011 Hejsa. Behovet man og ha det til en 75 hk motor?

• #11   24. feb 2011 Det kommer jo an på hvor tung rattet er at dreje. Vores 85 hk, er en meget tung motor og man bliver øm i armen efter en sejltur. Derfor vælger vi at få hydraulisk Styring på.

• #12   25. feb 2011 Christian S.

Men er armen ikke mindre holdbar, der er hvad jeg kan se et buk på stangen, hvor der vel er større chance for brud? eller hvad?
    Bay star kører der arme i begge sider og sidder fast på midten af cylinderen.

• Klaus L
    Klaus L Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #13   25. feb 2011 Jeg har mavimare gf150rt og den fungerer meget fint. Jeg havde også mange overvejelser inden køb, og specielt om mavimaren var mere klejn i materialet. Jeg valgte mavimare udfra at slangerne ikke ligger i motorbrønden og skal følge motoren, men der imod er korte og ikke bevæger sig. Det viste sig også at kvaliteten absolut er i orden, så den model behøver du ikke være nervøs for.

• #14   25. feb 2011 Ok, tror lige vi snakker om det og tror Holbæk har begge typer, så man kan se dem.

Rettelse: det en 80 hk, vi har...ved ik´hvorfor jeg altid skriver 85...det en tastefejl.

• #15   25. feb 2011 Nu det jo en ´89 model jeg har, tror vægten er 112-120 kg. De nye motorer vejer jo noget mindre, derfor er jeg i tvivl.

• #16   26. feb 2011 Hvor meget styringen kan klare af belastning, har vel noget med vægten at gøre, tænker jeg da.

Vi tager op og ser på dem begge.

• #17   27. feb 2011 boatshow messen har nogle gode tilbud på det du søger, måske turen værd. ellers er der jo også messe i kbh om ikke så længe.

• #18   27. feb 2011 Vi har købt Bay star modellen og må sige at den virker godt kraftig bygget.

Tak for hjælpen alle sammen. Vi håber det er et godt køb.

• #19   3. mar 2011 Hej alle. Faldt over tråden ang. hydralic styring. Jeg over vejer også at købe et sæt til min båd. Doral 170 Mercury EFI115. Er der nogen der har erfaringer på en Doral 170 ? . Hvordan føles styringen ? Jeg tænker på om rattet bliver i samme position og ikke trækker til siden som alm. teleflex styring grundet skruen rotation. Kan det samlignes lidt med power stering. Måske lidt tungere ?

Vh. Peter

Kommentér på:
Hydraulisk Styring - hvad er bedst?

Annonce