{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.730 visninger | Oprettet:

Nicolai T
Nicolai T
Tilmeldt:
27. jul 2005
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 7

Problemer med min lygtebom. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min lygtebom til min bådetrailer. Hvis bommen er sat til og hvis jeg så træder på bremsen, melder min bil fejl på blinklysene.

Jeg ved det ikke er bilen, da der er ikke er nogle problemer med min almindelig trailer og hvis bommen ikke er sat til så lyser alle positionslysene fint på resten af traileren uden at den melde fejl.

Alt lyset virker fint på lygtebommen. Men hvis jeg træder på bremsen, så melder den som nævnt fejl og så blinker den vildt hurtigt som om der er sprunget en pære.

Jeg har skiftet alle stikkene uden noget resultat.

Det er vildt irriterende at den hele tiden melder fejl, bare fordi man bremser.

Er der nogen herinde der har nogen idé til hvad der kan være? På forhånd tak.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Problemer med min lygtebom.
  • #1   18. apr 2011 jeg ville tjekke stel da den først laver numre når du træde på bremsen og derfor skal bruge noget mere strøm og prøver at trække andre steder fra

  • #2   18. apr 2011 det skulle står ,,,,og prøver at trække stel andre steder fra smiley

  • #3   18. apr 2011 Det er i langt de fleste tilfælde dårlig stelforbindelse som jimmi P også skriver.
    Men du kunne også prøve at tjekke størrelsen af pærerne til bremselyset på lygtebommen - det kan være at de trækker for meget/lidt strøm og derfor giver fejlen?


  • #4   19. apr 2011 Kombinationen af en lygtebom, bådtrailer og måske vand/fugt kan være noget fanden har skabt i vrede!

    Men ja, tjek stel og rens alle kontakter og giv dem evt. noget anti-fugt spray.

    Så er der da en chance.


Kommentér på:
Problemer med min lygtebom.

Annonce