Problemer med marine motor :( {{forumTopicSubject}}
Hej Baadgalleri ...
Jeg har dette problem at min 25 hk marine motor
Da jeg var ude at sejle igår med en efter på kneeboard begyndte motoren lige pludselig ikke at tage fulde omdringninger, hvor jeg så derfor gasser ned og hvor motoren så går ud.
fik den starten igen i kun 20 sek. indtil den gik ud igen ., og har husket at åbne for vendtilen på tanken.
Men nogen sagde de kunne være snavs i kaburatoren eller benzin filteret, men har renset det her idag og fik den starten i lidt tid hvor jeg så gav den lidt gas men hvor den så slukkede lidt efter og ikke kom helt op i omdringner .
Nogen der kan hjælpe mig ., og ved hvad det kan være !
På forhånd tak
apr 2011
Følger: 1 Både: 1 Emner: 9 Svar: 18
Det kan være en toppakning der er gået så der kommer vand ind i brændkammeret. Pil tændrøret ud og se om der er "vandperler". Hiv evt et par gange i snoren med tændrøret ude så kan du tydeligt se hvis der kommer vandperler ud.
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 5 Både: 2 Emner: 4 Svar: 246
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 10 Svar: 6
Jeg har prøvet at tage tændrørne udog tjekke, men der kommer ikke nogen perler ...
Anders j.
Ja det kunne det godt være ,
men hvordan tjekker jeg det ?
på forhånd tak..
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.880
tjek dine slanger som anders siger
aug 2021
Følger: 3 Svar: 2
Min 50hp marine motor vil ikke starte mere og det er ingen gnist nogen af de 4 tændrør. jeg har været ude og sejle med på en tur på 6.timer uden problemer. men par dager efter kunne jeg ikke få liv i den.Kan det være stator der er gået.
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.880
få den målt igennem
aug 2021
Følger: 3 Svar: 2
Problemer med marine motor :(