{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.216 visninger | Oprettet:

Hjælp til udluftning af hydraulisk styring ? {{forumTopicSubject}}

Vi har nu fået monteret Ultraflex hydraulisk styring på vores Drago, og har fået samlet det hele og fyldt olie på, men jeg syntes ikke vores udluftning går særligt godt ! Er der nogen der har nogen gode råd ?

Vi har prøvet at udlufte den ene af slangerne ad gangen på selve styringen på motoren, hvor den anden drejer frem og tilbage på rattet, er det korrekt ? men jeg syntes at for hver gang man starter kommer der lidt luftbobler med ned.

Håber på nogle gode råd.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til udluftning af hydraulisk styring ?
Kommentér på:
Hjælp til udluftning af hydraulisk styring ?

Annonce