{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Frank K
Frank K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Starter kører kun 3-4 sek. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Er der nogle der ved om man kan brænde en ledning over i starteren ved at "holde nøglen på" i for lang tid (starteren blev meget varm). Den kører kun i 3-4 sek. for fuld tryk og dør så langsomt - med nyt fuldt opladet batteri. Jeg købte båden sidste år med defekt starter og fik et aut. marineværksted til at lave den og de skiftede en ledning i starteren der var brændt og sagde at det var en meget udbredt reparation. Motoren er en gammel Mariner 2-takt 60 HK og starteren er kun ca. 1 år gammel. Jeg synes at det virker lidt forkert at den kan brænde en ledning efter så forholdsvis få startforsøg. I nogle af de gamle biler jeg har haft i tidens løb har jeg da holdt på med nøglen i meget længere tid uden at der skete noget - heller ikke at bilen startede...og jeg mener at en starter er vel en starter. Jeg påtænker at lade min bilmekaniker kigge på den da han bor lige om hjørnet i stedet for at køre til Kerteminde elleeller Bogense - jeg bor i Odense hvor der desværre ikke findes marineservice mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starter kører kun 3-4 sek.
Kommentér på:
Starter kører kun 3-4 sek.

Annonce