{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.590 visninger | Oprettet:

Motor driller ved lave omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Var ude og sejle forleden og da jeg har sejlet lidt ved lave rpm gik motoren ud man kan godt starte motoren igen hver gang men når ma. Sætter i gear går den ud og hvis den er i frigear og gir gas er det som om den drukner også går ud den kører fint ved høje omdrejninger karburatorne er blevet renset har tjekket alle slanger for utæt hedder el choker virker fint.

Jeg tænker det måske er en af pakdåserne ved krumtap der kan være uttæte så den laver undrtryk i motoren men synes ogs det er sådan lidt at skille hele motoren ad hvis det ikk er det så håber der en herinde der måske ku ha en ide til hvad det er på forhånd tak

Evinrude e85tlcsa 1980

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor driller ved lave omdrejninger
  • #1   29. aug 2013 kan du ikke justere tomgangsskruerne på karburatorerne, så den kommer til at gå rent. og derefter justere selve tomgangen på armen, eller hvordan det nu er lavet på en evinrude

• #2   29. aug 2013 lav en kompressionstest minimun 6½bar på alle 4 cylindere ellers kommer den aldrig til at køre ordentligt

• #3   29. aug 2013 Jeg Kan jo ikk la den stå med 2000 omdr i tomgang men prøver kompressions teste men hvis den er under 6'5 bar kan jeg så ikk rede motoren ved at skifte stempler og ringe

• #4   29. aug 2013 jo men spørgsmålet er jo om det kan betale sig...
    men det kan osse bare være en justering.... dog skal komp være ok før det kan svare sig at rode yderligere med sådan en svend

• #5   30. aug 2013 Ville bare undre mig hvis det en justering for har da fået brændt 400L benz af her i sommeren men ka jo godt være men vender tilbage når jeg har fået testet men hvordan kan mannindstille den på karburator for er jo to skruer til hver karburator og er 4 karburator er det en til lave omdrejninger og en til høje

• #6   30. aug 2013 Jeg har selv nogenlunde samme problem med min motor, en mercury xr2 150 black max. Den er bestemt ikke glad for at sejle i lave rpm, den går dog ikke ud når man gir gas i frigear, eller lyder som om den drukner. Jeg fandt en defekt pakning mellem motorblok og benzinpumpen, og eftersom at benzinpumpen er vacuum drevet på min, har jeg en ide om at det er der problemet er/var. Har bare ikke haft tid til at få test sejlet det endnu. Hører gerne fra dig når/hvis du finder en løsning på problemet.

MVH Kim

Kommentér på:
Motor driller ved lave omdrejninger

Annonce