{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Hjælp til korrekt montering af ny styring. {{forumTopicSubject}}

Hej


Jeg har en mørrebas 16 deluxe jeg har købt et sæt hydraulik styresæt til hvilket også virker ganske udemærket....


mit problem ligger i at jeg ikke kan vippe min motor op når det sidder på.

mit spørgsmål går så på om en løsning kunne være og gøre noget så voldsomt som at skære noget af motoren hvor den sidder på båden ?

jeg tænker på at skære lidt under hvor styrepinden går ind igennem motoren sådan de 2 arme hvor de traditionelle klemmer til spænde motoren med sidder fast.

og så give motoren 4 bolte den har 2 allerede nu men vil hellere være sikker og så give den 4

eller hvordan man løser problemet???

(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)


på forhånd 1000 tak for hjælpen

Mvh

Rasmus Pedersen


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til korrekt montering af ny styring.
  • #2   8. jun 2014 Lige lidt urelevant, men det godt du har købt det rigtige styring... Din model slider ikke slanger, når du drejer ligesom de andre modeller smiley

  • #3   8. jun 2014 Det er helt uden problemer at fjerne hornene til indvendig bespænding, bare lad et par cm blive siddende, så er motoren meget lettere at håndtere, hvis og når man skal have den af og på, da den så ikke kan glide af hækken, når skruerne er fjernet..

    Husk at gøre de huller du laver i hækken, vandtætte, så der ikke trænger vand ind i hullerne, og får træet til at rådne..

    Mavi Mare styrer for vildt...


Kommentér på:
Hjælp til korrekt montering af ny styring.

Annonce