{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.665 visninger | Oprettet:

Ingen gnist {{forumTopicSubject}}

Jeg har overtaget en ældre sag, af en Johnson 25hk motor, fra vidst nok 1975. Første båd - juhu. Problemet er er den ikke vil give gnist. Foran er det som jeg vil formode er dødmandsknap. Den er dog væk så har klippet ledninger af, og samlet i muffe. Til Venstre er en gul ledning. Kan det have noget at gøre? Mvh, og på forhånd mange gange tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen gnist
Kommentér på:
Ingen gnist

Annonce