{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Propel {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som kan anbefale hvad jeg skal prøve at gøre for at få lidt mere topfart?
Min båd er en Bella 480R 335kg tung bagtil.
Motor Suzuki DF50 med 11 3/8 x14 propel
Den går 27 knob om jeg er alene eller har en med er lige meget. Jeg har monteret hydrofoil, da det tog tid at komme op og plane.
Det kan være motoren er få lille til denne båd.
Jeg synes bare den virker lidt sløv i forholdtil så mange andre joller i samme størrelse jeg har prøvet med både 30 og 40 hk motorer.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Propel
Kommentér på:
Propel

Annonce