{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Mercury 40HK 4T 2000 Mellemplade og powertrim?? {{forumTopicSubject}}

Har kigget lidt omkring kan ikke rigtigt finde en tegning og jeg er ikke begyndt at skille motoren af men kan motoren blive hængene på båden imens man laver mellem pladen eller skal motoren afmonteres fra båden?

Ognmed hensyn til Powertrim er det til at Reperere. Når jeg trimmer den op ved sejlads på lav vand så dykker motoren selv ned igen stille og roligt.
Jeg kan sagtens trimme den lidt under sejlads men hvis jeg trimmer den op for at sejle ind over lavt vand så er finten der. Er det normalt?
Håber i kan hjælpe


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury 40HK 4T 2000 Mellemplade og powertrim??
  • #2   21. jun 2020 Silas H
    Ingen utætheder.

    Har du prøvet at reparere mellempladen?


  • #4   22. jun 2020 Trim har et stempel med pakninger der skal holde trykket der hvor du stopper det, så det er nok slidt og skal have noget rep kit for at holde tæt, det bliver nok værre med tiden og hvis det lige pludselig strejker helt, ja så er det sgu nok hvor man har allermest brug for det, sådan tror jeg alle har det O.o.
    Reservedele kan nok godt fås billigt over nettet et sted som Silas skriver, men pas på ... for nøhj hvor er der meget lort derude, dårlige materialer og lige så dårlig pasform og med det arbejde der ligger i det .... så gider man sgu ikke lave det igen om et år eller to... eller gud forbyde det... at lortet bliver defekt midt ude på vandet, vil sgu være surt at gå glip af en dejlig dag med kølig drikke og svale jordbær i solen, eller fiske turen der bare har været planlagt i uger...
    Tror også jeg er på Silas foreslag, køb en anden ! ! ! ( kæft det var nemt at skrive .. brug flere penge flere flere flere smiley smiley :P, ud og tag de spæde skud på pengetræet .. NEJ.. ved godt at det er en KÆMPE udskrivning og det ikke bare er at købe...) men det er den ting der bare SKAL virke og holdes vedlige konstant, ved ældre motorer, om det er bil, mc,båd .. ja så kommer der helt sikkert andet med oven i det der er i stykker og så løber taksameteret bare stærkt..... jep.... jeg kender til det, har selv prøvet det ( godt nok mc ) men det ente med 1/3 af prisen på en ny model, og jeg stod med en gammel dingenot som kun var halvdelen værd af hvad jeg havde lagt i den ! ! !
    Håber virkelig at du får lagt en plan som kan få dig ud på vandet pøj pøj


Kommentér på:
Mercury 40HK 4T 2000 Mellemplade og powertrim??

Annonce