{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Martin M
Martin M
Tilmeldt:
21. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Honda 30 HK, ledninger {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige overtaget en båd med en 30 HK honda påhængmotor. Da jeg så åbner til motoren ser jeg, at disse tre ledninger hænger løse(de tre som skal sidde på tændrørerne) og ikke er lange nok til, at sætte på. Kan jeg blot købe 3 nye af disse ledninger, hvis, hvad hedder de og hvor?
Skriv for flere billeder.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Honda 30 HK, ledninger
  • #1   22. jun 2015 Det tegner da ikke godt.. Har du ikke hørt den køre.. ? Mærkeligt de ikke kan nå .. Men ja du kan bare købe 3 nye .. Tror bare du skal købe nye originale .. smiley

  • Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   22. jun 2015 Den har stået stille et par år. Men bortset fra de tre ledninger ser den næsten ny ud. Ved du hvad de hedder de tre ledninger og evt. et link til hvor jeg kan købe dem smiley ? tak

  • #3   22. jun 2015 Tændrørskabler , tændkabler vil jeg tro. Man kan somregel ikke finde den slags i onlinewebshops men du skal have fat i en der sælger og rep af motore og så via dit serienummer på motoren kan han skaffe dig nye så du er sikker på de passer.. Leif Larsen, Bøges både de ligger da på fyn så vidt jeg husker ellers tjek Google eller de gulesider smiley

  • Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   22. jun 2015 mange tak for hjælpen

  • #5   22. jun 2015 Øhhh er det ikke kun tændrørs hætterne der mangler, vinkel tændrørs hætter !
    Men du skal nok have fat i en forhandler alligevel, da der er forskellige ohm modstande i div. hætter og jeg ved ikke hvad de skal være på til din.... plus det ville nok være en fordel at det er til maritimt brug....


  • #6   22. jun 2015 Ja Kim har ret det er vidst kun hætterne der mangler .. smiley

  • Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   22. jun 2015 okay tak, har fundet serienummeret på motoren. Så kontakter en reparatør af både som jeg så sender billedet til og håber han kan hjælpe. Eller er det så nogle jeg sagtens kan bestille over nettet selv?
    Motor nr.: bawl-3001084 , hvis det kan hjælpe


Kommentér på:
Honda 30 HK, ledninger

Annonce