{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.393 visninger | Oprettet:

US Trailer - synes eller ej ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik til min båd en Shoreland'r trailer med, uden påløbsbremser. Det lykkes på magisk vis at få prøvenumre hos Vejle Politi så jeg fik den hjem - det var FØR jeg vidste at båden vejede 1500 kg.......

Nu efterfølgende kan jeg ikke få prøvenumre osv osv - altså en masse bøvl ved kørsel til/fra havnen,men er der nogen som ved om det er muligt at få synet en US trailer hvis man får skiftet akslen ud med en der har påløbsbremser og klaret papir arbejdet med ID til traileren osv ?

Jeg har ingen papirer på traileren, men det er en shoreland'r US trailerog den er nem at lave lys osv på.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  US Trailer - synes eller ej ??
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #1   8. apr 2007 Hej

    Jeg har en shoreland´r trailer til min båd. Den fik jeg synet for et par md siden uden problemer.

    Men det kræver en data erklæring fra usa på traileren, hvilke er utrolig vigtig. Desuden skal lys,lygter,reflekser,tavlem og bremser også være iorden.

    Men med lidt snille kan de laves for få penge. Kig evt min profil, for at se billeder af traileren.


  • #2   8. apr 2007 Hej Lars !

    OK, så det er ikke umuligt smiley

    Hvordan fik du det igennem ?

    Min trailer er uden påløbsbremse, så akslen skal skiftes + et større arbejde skal laves til at montere kobling med påløb....det skal jeg nok komme igennem men hvordan filen får jeg papirerne fra USA ?

    Jeg har intet på traileren da den i mange år blot har fungeret som ophaler vogn - men jeg har brug for at køre på landevej med den så......

    Kan du komme med et sted hvor feks stelnummer sidder ?


  • #3   8. apr 2007 Under søg om du må sætte en trekant bag på båden, så den er til arbejdskørsel, lige som en traktor.

    T


  • #4   8. apr 2007 "Jan T" har ret.... Den med trekanten var i gamle dage under meget lokale himmelstrøg ;O)

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #5   8. apr 2007 nej det er ikk umuligt. Bare sagerne er iorden.

    På min er der et lukket bremsesystem, med skiver på. Vi måtte dog lave en håndbremse, for at kunne holde den, når den står på land.

    Vi skrev til shoreland´r i usa om den data erklæring. Det tog godt nok et stykke tid, inden vi fik den. Men uden den, er traileren umulig at syne.

    Kan ikk lige pt huske hvor stelnr sidder, men går gerne ud i morgen når det er lyst og kigger.

    Hvis du mangler billeder af traileren, må du sige til. Så knipses der lige et par stykker..

    Ellers få en havneplads....er sgu det lettest smiley


  • #6   8. apr 2007 Billeder modtages med tak !

    Hvordan fik du bremser på ? Købte du en ny/brugt aksel - og hvad var mærket ?

    Min grund er at det vil være ret smart at kunne henvise til din godkendelse hvis en synsmand spiller kloge-åge heroppe i Nordsjælland når jeg triller banditten ind smiley


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #7   9. apr 2007 Hej

    Sender billeder til dig i morgen.

    På min var der bremser på fra original. Vi monterede bare en håndbremse. Og den kan ikk beskrives, men opleves smiley

    Sender pics, og så tager vi den derfra



  • #8   10. apr 2007 Hvis det er muligt vil jeg også gerne se nogle billeder.
    Og hvis du evt. kan scanne den dataerklæring, så er jeg meget interesseret.
    På forhånd tak.


Kommentér på:
US Trailer - synes eller ej ??

Annonce