{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Carsten  P
Carsten P
Tilmeldt:
30. apr 2022
Følgere: 15 Emner: 1 Svar: 2

Mercury 40 HK 3 cylinder karburator {{forumTopicSubject}}

Hej i forummet
Jeg har oploadet en video, der ligger under videoer, som viser min
motor kørende og som man ser sender den meget hvid røg/damp ud af udstødning, mistænker selv toppakning 😢😢 men måske jer med erfaring har andre ideer


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury 40 HK 3 cylinder karburator
  • #1   30. apr 2022 Det kunne godt være en top pakning ...... men nu er jeg nok lidt tavlig ..sorry !
    Det kan også være et defekt topstykke, revne i cyllinder ved kølekanaler, og alt sådan noget dyrt noget, så endelig svar ... split den ad og se efter .... igen sorry


  • Carsten  P
    Carsten P Tilmeldt:
    apr 2022

    Følgere: 15 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. apr 2022 Ja du er sgu lidt tarvelig 😀😀😀 men hvis det er det der skal til, så må ærmerne bare smøges op smiley
    Det er sket efter at jeg skyllede den igennem, jeg satte vandslange på ved kølestråle og skyllede baglæns, tænker du at det kan have udløst problemet ?


  • #3   1. maj 2022 smiley smiley ... men tror ikke det er det der har lavet rav i den, der har måske stået vand i den som evt har fået frost, men håber du kan "nøjes" med top pakning.

  • Carsten  P
    Carsten P Tilmeldt:
    apr 2022

    Følgere: 15 Emner: 1 Svar: 2
    #4   2. maj 2022 Hej Kim

    Håber jeg også, men er i dag blevet gjort opmærksom på at den også kunne have skudt en prop ud, Altså en af de propper der sidder i kølesystemet 😢😢 har du nogen erfaring med denne problemstilling ?


  • #5   3. maj 2022 en prop ! ! de eneste propper jeg lige kan komme på er frost propper, og hvis der er skudt en ud af dem ryger den ikke, og der vil fosse vand ud af hullet, der er direkte adgang til kølekanaler bag frost propper, så deeeeeet ...

Kommentér på:
Mercury 40 HK 3 cylinder karburator

Annonce