{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
169 visninger | Oprettet:

Motor hakker ved over 50% {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har en 25 hk 2 takst fra ca. 80’erne., som laver problemer ved mere end 50% gas. Motoren begynder at ‘hakke’ indtil man slipper gassen eller sætter farten ned. Den går fint på alle andre tidspunkter indtil den får mere end 50% gas. Der er skiftet tændrør, cdi boks, karburator og pumpe renset, kompressionstestet og det hele skulle gerne køre uden problemer. Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?
Det er måske også værd at nævne at det skete pludselig ude på vandet, hvor man tydelig kunne se at der var et undertryk i tanken, selvom luftskruen var helt åben.
Håber på jeres hjælp, da jeg har brugt meget tid på den, og er lige ved at kyle den ud eller bruge den som anker 🤣

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Fjerne hvepsebo 1.210 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor hakker ved over 50%
  • #1   27. jun Jeg tror du har svaret hvis du "tydeligt kunne se der var undertryk i tanken" da det skete:

Den eneste måde der kan komme undertyk i tanken på er hvis tanken er lufttæt. Dvs din luftskrue åbenbart ikke åbner tilstrækkeligt til at udligne trykforskellen.

Check og rens luftskruen eller åbn for tanktækslet og se om det ikke hjælper

Kommentér på:
Motor hakker ved over 50%

Annonce