{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri af påhængsmotor
  • #1   31. jul 2007 Jeg tør ikk lade min "lille" motor sidde på gummibåden, men ellers ville jeg have låsebolte og kæde..

• #2   31. jul 2007 jeg vil lige gi mine bolte en lille svejseklat så ikke man kan skrue dem af uden at skrær først det glæder jo om at gøre det så svært som muligt så tage de nok en anden end min smiley

• #3   31. jul 2007 Men det er vel heller aldrig så store motor det går ud over, for man skal alligevel være en del for at flytte en 188 kg tung motor

• #4   31. jul 2007 hvis de vil have den så tager de den... også hvis det skal medføre at stjæle båden for senere at rippe den for udstyr....
    svejsede bolte knækkes med kulsyre hammer og dorn.... det man kan håbe på er at det bliver sværere for dem og tager længere tid hvor de så har risiko for at blive opdaget

• #5   31. jul 2007 ja vil de ha have motoren så skal de nok få den det er med at gøre det så svært for dem med for lange finger

• #6   31. jul 2007 ja og en gps tracker er sq for stor til at kunne skjules godt i en motor

• #7   31. jul 2007 Hvis den kan være i en højtaller/tv kan den vel også være der smiley Syntes ikke lige frem sådan en motor er lille

• #8   1. aug 2007 Kulsyre, hammer og dorn...Dén er skrevet ned smiley
    Nå, pjat...Men det er nok rigtigt; Hvis de VIL ha den, så finder de en måde..selv har jeg en wire låst fast mellem motoren og traileren, og traileren er også låst...men en boltsaks, så kan alle låsene jo være ligemeget.
    Man kunne muligvis gøre noget ved dækslet så det er let genkendeligt, men det kan jo desværre også skiftes...dælme ik nemt smiley

• #9   1. aug 2007 Jeg er bange for at der altid vil være "en tyv" - Og når der er nævnte,så bliver ting stjålet. Min bekymring er at det mest af alt drejer sig om at sandsyneliggøre at tyven vælger "naboens" båd/ting istedet for ens egen.

• #10   1. aug 2007 Jeg har bare givet mine møtrikker en lille svejseklat på boltene så kan de ikke bare skrue den af smiley

• #11   1. aug 2007 min er bare tilpas grim til at de ikke gider at nakke den......under alle omstændigheder er der i hvaert fald ikke mange magen til

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
    #12   2. aug 2007 Hvis de vil ha din motor så tager de den, uanset låsebolte, svejseklatter mm. Min kollega fortalte mig at i skælskør havde tyve stjålet 2 motore, de havde simpelthen skåret glasfiberen istykker rundt om motoren, så ikke nok med at de stjæler din motor så ødelægger de også din båd totalt.

Kommentér på:
Tyveri af påhængsmotor

Annonce