{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Smart-craft {{forumTopicSubject}}

Hej, skulle der være nogen som ligger inde med viden om smart-craft?
Vil gerne have tank 2 tilsluttet, har ledning hvor der står tank 2 på, og tilsluttet tankgiveren (amerikansk standard). Det er en vandtank på 40 l som er kodet ind i udstyret, den kommer og fortæller at jeg skal påfylde 10 l og trykke på save, men så får jeg fejl (calibration error).
Benzintank 1 har jeg kalibreret, den er ok.
Håber nogen ved hvad der skal til😏


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Smart-craft
  • #1   16. jun 2016 Hej Martin.
    Har du prøvet at kontakte en Mercury/mercruiser forhandler?.


  • #2   16. jun 2016 Hej Jonas
    Ja jeg har snakket med værkføren ved Bøges både


  • #3   26. jun 2016 Din tankmåler er nok ikke kompatibel med smartcraft, måske en mega nørd kan smide noget modstands haløj imellem og få ohm til at passe når de nu næsten kan snakke sammen men en anden tankmåler ender det nok med.

  • #4   26. jun 2016 Hej D R,
    Jeg også prøvet med at låne tankmåleren fra benzintanken, for så at calibrere tank 2, men nej😢


  • #5   27. jun 2016 Ja så kan jeg godt forstå du er på den, det eneste jeg kan komme på er en løs forbindelse, software fejl eller at 40 liter er for lidt, kan ikke huske om der er et minimum liter.
    Har du prøvet at kalibrere din vandtank på "tank 1" ?


  • #6   28. jun 2016 Hej D R
    Jeg kan godt se ideen med at prøve med tank 1, men med det bøvl jeg har haft med kalibrering, fordi de fra fabrikkens side har opgivet forkert antal max liter synes jeg ikke lige jeg har lyst til at tømme tanken igen, jeg var nok efter det 4 gange inden det gik op for mig at tanken ikke kunne rumme de 214 liter, men kun 188 liter istedet.
    Men vil da lige prøve med at ændre de 40 liter til et andet antal, men burde det ikke have stået i vejledningen, hvis der er et minimum?
    mvh. Martin


  • #7   28. jun 2016 Jo det burde det men er løbet tør for andre ideer smiley

Kommentér på:
Smart-craft

Annonce