{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Dennis A
Dennis A
Tilmeldt:
10. nov 2009
Både: 1 Emner: 37 Svar: 74

Sidste lag inden bundmaling? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Har fået en jolle hvor jeg har slebet ned til selve glasfiberen nogen steder og rep. med glasfiber spartel i bunden, kan jeg gi hele bund, over og under vand med dette http://www.biltema.dk/da/Bat/Kemikalier/Maling-og-Lak/Epoxyprimer-2000023393/ og så slutte med en alm bund maling under vand til slut eller skal jeg 1 lag topcat inden primer og så bund ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sidste lag inden bundmaling?
  • #1   12. sep 2016 Her er lidt læse stof til dig, her skulle stå alt du skal bruge ang. maling og række følge.
    file:///C:/Users/kim/Downloads/2016-Hempel-PM-DK-Web.pdf
    Den er yderst handig at have læst... man får utrolig mange svar om hvordan andre gør og hvor de springer over eller mener at sådan skal man gøre ... for det har de gjort, og det holder da endnu ( 2 uger efter smiley ) læs læs og gør som der står, de har mange års erfaring og mange mange bruger af den lille bog....


  • #2   12. sep 2016 Hej Kim
    Jeg tror du har givet linket til din egen download folder på C-drevet. Jeg kiggede lige lidt på de film du har downloaded, hold kæft hende den russiske model med kasketten og de lange støvler har nogle gode kasser smiley

    Spøg til side: Søg på "Hempels lille søstærke" i google, så skulle der komme et link til download (uden rusiske modeller smiley )



  • #3   12. sep 2016 Per T ..... så bare vent til du ser de sidste jeg har fået ned UHHHHHH smiley

  • #4   12. sep 2016 nå men det er den lille søstærke jeg mente..... he he

Kommentér på:
Sidste lag inden bundmaling?

Annonce