{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.243 visninger | Oprettet:

vand i skrog El.bare tung!!! {{forumTopicSubject}}

hvordan er min four winns fredom fra 1990 opbygget? er den dobbelt skroget,så der kan ligge vand gemt i den? Jeg var på vægten for et års tid siden og der var bådens egen vægt omkring ca 850-900 kilo......Jeg syntes bare at det virker noget tungt for en mindre båd.Eller er den model bare bygget meget solidt😊? Det vand jeg får ud via bund proppen er kun det vand jeg kan se under gulvet.....


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vand i skrog El.bare tung!!!
Kommentér på:
vand i skrog El.bare tung!!!

Annonce