{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Påhængsmotor. Fra styrepult til traditionelt håndtag
  • #1   15. apr 2017 det hedder bare gasarm... hvilken motor er det?

  • #2   15. apr 2017 Hej Ole tak for svar. Det er en Johnson 15 HK jeg mener den er fra 1990:)

  • #3   15. apr 2017 Øhh sorry ..... lidt forvirret...
    Styrepult er et sted hvor man har et rat og et gas håndtag med frem/bak monteret inde i båden, og en påhængsmotor med traditionelt håndtag sidder på en stang på selve motor.
    Er det motor du vil have skiftet på din båd ? og droppe pult ? eller vil du bygge motor om til gear/gas på pulten ?
    1. der skal et ombygnings sæt til gear/gas som MÅSKE ikke er til at få fat på, da det ikke er lavet, men ring til en Johnson forhandler og forhør dig ad ( prøv et par stykker, da alle ikke lige gider at undersøge det.... tid = penge ) og så evt nettet om det findes.
    2. Hvis det er selve håndtaget på motor, så prøv at søg på e-bay efter det ( det koster kassen fra nyt.... jeg ved det ikke .. men bådmotor plejer at være = dyrt smiley )
    3. et lille tip.... skriv altid : motor, årgang, hk, evt hvad båd det sidder/skal sidde på, så meget info som du har selv har ( hvis du er blank, så evt et lille foto ) så er der en større chance for at få den rigtige hjælp, og hjælp er der en masse af herinde og så er der fantastiske folk der har løsninger der måske kan gøre udslaget, da de selv har været på tegnebrættet og fundet løsningen smiley


  • #4   15. apr 2017 mange vil gerne gå den anden vej... altså fra manuel til fjernstyring/rat. tror det bedst kan betale sig at sælge motoren og købe en som er monteret med manuel styring.

  • #5   15. apr 2017 Havde samme problem med min tidligere båd og motor.. lavet min motor om da den originale gasarm kostet 6000kr lavet jeg noget selv.. funket fint.. nu har jeg fået en større båd med hjemmebygget pult og rigtig gear/gas boks på min motor..

Kommentér på:
Påhængsmotor. Fra styrepult til traditionelt håndtag

Annonce