{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slør
  • #2   5. sep 2017 Sidder møtrikken løs ved propellen smiley


  • #3   5. sep 2017 Nej den er spændt

  • #4   5. sep 2017 Normalt begge dele

  • #5   7. sep 2017 Er sløret i propellen frem og tilbage, så er det helt normalt at der er nogle mm vandring, men er det sidevers, må der intet være, i så fald, skal lejet som propel-akslen sidder i, skiftes med det samme...

    Og er sløret sidevers, så skal du også have tjekket olien i gearkassen, da et slidt leje, også vil ødelægge pakdåserne, så der kan trænge vand ind...


  • #6   18. sep 2017 Slør i styre kablet er meget normalt, og mærkes er mest når du ikke sejler eller sejler langsomt. Når du sejler hurtigere vil motoren gerne dreje til den ene side. Altså trækker motoren i kablet, hvis det er en højre roterende propel. Og derved mærker man ikke sløret, da kablets slør så er udlignet. Men det er selvfølgelig lidt afhængig af dit set-op, hvor meget moment motoren overføre til styretøjet. Jeg havde en 115hp på en 16fods, som sad højt på hæggen, derved køre propellen med lidt luft. Og så skal man holde ved styretøjet, når det går stærkt. Da propellen vil trækker til siden, og den så vil dreje til styrbord.
    Der sidder for det meste en zink anode lige bag propellen, der har en lille vinge, som man kan bruge til at kompencere for dette. Men hvis kavitations pladen er løftet over vandet, når man sejler fuld gas, vil dens virkning aftage.


Kommentér på:
Slør

Annonce